Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@21:42:30 GMT

جهانبخش فوتبال گیلان به فاینورد هلند پیوست

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۲۳۴۸

جهانبخش فوتبال گیلان به فاینورد هلند پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا جهانبخش ستاره ۲۸ ساله گیلانی تیم ملی فوتبال ایران که در سه فصل گذشته برای تیم برایتون انگلیس بازی می‌کرد با تیم فاینورد هلند به توافق رسید.

مدت این قرارداد سه ساله و دائمی است، باشگاه فاینورد نیز با باشگاه برایتون مذاکراتی را انجام داده تا جهانبخش بتواند پیش از پایان قراردادش با برایتون (سال ۲۰۲۳) به صورت دائم به این تیم ملحق شود، علیرضا قرار است شماره ۹ تیم فاینورد را به تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره گیلانی و اسبق تیم داماش گیلان پیش از این در تیم‌های نایمخن و آلکمار هلند بازی کرده بود و در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ به عنوان آقای گل لیگ هلند (اردیویزه) دست پیدا کرده بود و حالا بار دیگر پس از چند سال به فوتبال هلند باز می‌گردد.

فاینورد در فصل قبل در لیگ هلند به رتبه پنجم رسید، آنها تا به حال ۱۵ مرتبه لیگ هلند را فتح کرده‌اند که آخرین آن در سال ۲۰۱۷ بود، این تیم ریشه‌دار همچنین در سال ۱۹۷۰ به قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا دست پیدا کرد و دو بار نیز جام یوفا را به دست آورد.

عیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی که در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران و آسیاست متولد مرداد ۱۳۷۲ در جیرنده شهرستان رودبار است.

جهانبخش فوتبال خود را از داماش گیلان آغاز کرد و فصل پیش در تیم فوتبال برایتون اند هوو آلبیون لیگ برتر فوتبال انگلستان و تیم ملی فوتبال ایران در پست وینگر و هافبک راست بازی میکرد.

وی سابقه حضور در تیم‌های ان ای سی و آزد آلکمار هلند از بهترین تیم‌های لیگ برتر هلند را دارد و همیشه به گیلانی بودن خود افتخار می‌کند و خود را یکی از طرفداران باشگاه داماش گیلان می‌داند.

علیرضا جهانبخش با ۵۳ بازی ملی و ۸ گل یکی از بهترین بازیکنان گیلانی حال حاضر فوتبال آسیاست و بر اساس رنکینگ بهترین فوتبالیست‌های جهان در رتبه ۴۰ مهاجم برتر فوتبال جهان قرار دارد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال هلند گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • لیگ یک / بهت و حسرت گیلانی‌ها در دقایق پایانی
  • مرثیه‌ای برای رنج شالیکاران گیلانی/ برنجی که فروش نمی‌رود‌
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • نشای ۵۴ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!