Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ خبرگزاری دویچه‌وله آلمان شامگاه شنبه گزارش داد که شمار قربانیان سیل ویرانگر اخیر در این کشور و بلژیک به دست کم 168 نفر رسیده است.

این سیل در آلمان که بدترین بلای طبیعی طی نیم قرن گذشته به شمار می‌آید تا کنون 141 قربانی به همراه داشته و صدها نفر همچنان مفقود شده‌اند و ارتباطات با برخی مناطق هنوز برقرار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز ملی بحران بلژیک نیز شمار قربانیان سیل را 27 نفر اعلام کرده است. 

«آنکلا مرکل» صدر اعظم آلمان قصد دارد از مناطقی که سیل اخیر آنها را ویران کرده بازدید کند.

بر اساس تصاویر منتشر شده، در برخی مناطق آلمان جاده‌ها را آب برده و خودروها را روی هم انباشته کرده و در برخی مناطق خانه‌ها را تا سقف آب گرفته و مردم وحشت‌زده از مناطق سیل زده تخلیه می‌شوند.

در حالی که بخش‌های دورافتاده روستایی آلمان شدیدترین سیل اروپا در دهه‌های گذشته را تجربه می‌کند، سوالاتی در خصوص اشکالات سیستم هشدار سیل پیچیده این کشور اروپایی مطرح شده است. 

مقام‌های آلمانی روز جمعه اعلام کردند سیستم هشدار آن‌ها که شامل شبکه‌ای از حسگرها برای اندازه‌گیری سطح  رودخانه در زمان واقعی است، به شکل طبیعی کار می‌کند؛ اما به گفته آن‌ها، مشکل، میزان بی‌سابقه بارش و سرعت آن بوده که حتی نهرها و رودخانه‌هایی که در حالت معمول تهدید محسوب نمی‌شوند را سرریز کرده است. 

نیروهای امدادی امروز شنبه همچنان به جستجو در بخش‌های سیل‌زده غرب آلمان برای جستجوی بازماندگان سیلی که بدترین بلای طبیعی این کشور در نیم قرن گذشته محسوب می‌شود، ادامه دادند. در همین حال، به گزارش رویترز، سطح آب در بسیاری از مناطق همچنان بالاست و خانه‌ها فرو می‌ریزند. 

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل بلژیک سیل ویرانگر در آلمان دویچه وله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بختیار سعدون گفت: در هفته جاری سه هکتار از اراضی ملی با همکاری ماموران محترم انتظامی در روستا‌های "ذمه" و "سیاوان" و "بطریان"، خلع ید و رفع تصرف شد. وی افزود:برای حفاظت دقیق از عرصه‌های منابع طبیعی و اراضی ملی، حضور مردم در صحنه مهمترین رکن بوده و به همین علت سامانه ۱۵۰۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی و رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در سطح منابع طبیعی این شهرستان است. لازم به ذکر است اشنویه دارای حدود ۱۰۰ هزار هکتار اراضی جنگلی و مراتع است

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه