Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تک رادار؛ یک منبع آگاه در بازار تلفن‌های همراه که همیشه شایعات و خبر‌های این حوزه را در توئیترش منتشر می‌کند اعلام کرد که شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی جدید Galaxy S22 را با فناوری شارژ سریع ۴۵ یا ۶۵ واتی به بازار تلفن همراه عرضه کند و در حال حاضر آزمایشاتی را نیز در این زمینه انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این شایعه صحت داشته باشد این تلفن جدید رقیبی جدی برای تلفن‌های هم رده خود خواهد بود.

بیشتر بخوانید

عرضه Galaxy S22 Ultra با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جزئیات فناوری شارژ سریع تلفن جدید سامسونگ

در حال حاضر شارژ کامل باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در گوشی Galaxy S22 بیش از یک ساعت طول می‌کشد و شارژ کامل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مدل اولترا همین پرچمدار بیش از دو ساعت زمان می‌برد. به طور معمول تلفن‌هایی با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات، به زمانی حدود ۴۰ دقیقه برای شارژ کامل نیاز دارند و با توجه به این موضوع افزایش سرعت شارژ در Galaxy S22 قطعا مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. سامسونگ آخرین بار گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا را با فناوری شارژ سریع ۴۵ وات روانه بازار کرد و از آن به بعد سرعت شارژ ۲۵ وات را در تلفن‌های مختلف ارتقا نداد.

سامسونگ اگر بخواهد فناوری شارژ سریع‌تر از ۲۵ وات روی تلفن‌ها درست کار کند باید اقدامات مختلفی را برای اطمینان از سلامت باتری انجام بدهد. یکی از این کارها، شارژ هوشمند است که سونی و اوپو هم از آن استفاده کردند و این راهکار می‌تواند آسیب‌های احتمالی که به باتری وارد می‌شود را کم کند.

فناوری شارژ سریع ۴۵ یا ۶۵ واتی برای گلکسی جدید سامسونگ، ویژگی خوبی برای این تلفن است، چون شارژ ۲۵ وات سرعت پایینی دارد. اعمال این ویژگی مفید در تلفن‌های جدید سامسونگ در صورتی می‌تواند درست و خوب کار کند که هوشمندانه اجرا شود. گفتنی است که سامسونگ پرچمدار خود را اوایل سال آینده میلادی به بازار عرضه می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلکسی سامسونگ شرکت سامسونگ تلفن همراه شارژ سریع فناوری شارژ سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجورودی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص ارزیابی میزان استاندارد تشعشعی تلفن همراه گفت: برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه توسط آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.

کد خبر 6097763 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • چطور باتری های لیتیومی صنعت خودرو را دگرگون کردند
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • ساخت باتری انقلابی که آینده ذخیره انرژی را تغییر می‌دهد (تصویر)
  • این باتری چینی با آب کار می‌کند
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد