Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمد آقاپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار روز به روز در حال افزایش بوده به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته هفت هزار و ۶۶۱ نفر در آذربایجان غربی به این تعداد اضافه شده است.

وی اضافه کرد: با این آمار تاکنون بیش از هفت درصد جمعیت آذربایجان غربی واکسن کرونا را تزریق کرده اند و این روند همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، افراد بالای ۶۰ سال نیز برای دریافت واکسن باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند تا برای دریافت واکسن، به آنان پیامک ارسال شود.

به گزارش ایرنا، تاکنون نزدیک به ۸۰ درصد سالمندان بالای ۷۰ سال و نزدیک ۳۰ درصد سالمندان ۶۵ تا ۷۰ سال در آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کرده اند.

تاکنون نزدیک به هشت میلیون نفر در کشور واکسن کرونا دریافت کرده اند.

طی روزهای اخیر، سرعت واکسیناسیون در کشور اضافه شده است.

برچسب‌ها دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه آذربایجان غربی واکسن کووید 19 ارومیه واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی واکسن کووید 19 آذربایجان غربی واکسن کووید 19 ارومیه واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آذربایجان غربی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه