Web Analytics Made Easy - Statcounter

کودک اهوازی در پی ربایش خودروی پدرش ربوده و ناپدید شد. تابستان سال ۹۶ کودک ربایی با سناریوی ربودن ماشین پدر کودک اهوازی در حالی که کودکی در ماشین جا مانده بود؛ منجر به مرگ دلخراش کودکی به نام بنیتا شد که سر و صدای دراخبار رسانه ها به پا کرد. حالا با ربوده شدن کودک اهوازی به نام مهرسام، بار دیگر سناریوی بنیتا در ذهن تداعی می شود که امیدوارم پایان ربوده شدن کودک اهوازی مثل داستان بنیتا نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که یک هفته قبل اعلام شد که کودک اهوازی به خاطر اختلافات خانوادگی ربوده شده اما خانواده مهرسام شش ماهه این موضوع را تکذیب می کنند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، کودک اهوازی در ماشین پدرش ربوده شد و این تمام ماجرا بود. هیچ اختلاف خانوادگی ای در کار نیست و آنچه ماحصل این فاجعه دردناک است مادری بی تاب و نگران است و پدری مضطرب که ربوده شدن فرزندشان خواب از چشم آنها برده است. یک هفته از ربوده شدن مهرسام می گذرد و هنوز هیچ ردی و خبری از این طفل معصوم پیدا نشده است.

ساعت ۱۰ شب، ۱۶ تیرماه امسال زمانی که پدر مهرسام موالی در حال بستن در پارکینگ خانه شان بود، چند سارق خودرو در چشم بر هم زدنی خودروی او را از مقابل خانه اش در خیابان معین زاده اهواز ربودند.

اما ماجرا از این جهت رنگ فاجعه گرفت که مهرسام روی صندلی عقب خودرو به همراه ماشینش ربوده شد.

ماجرای سرقت خودرو و گم شدن مهرسام شش ماهه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ساعتی بعد خودروی پدر مهرسام موالی در حاشیه شهر کوت عبدالله در حالی کشف شد که اثری از کودک در آن نبود.

کودک اهوازی ربوده شده است

بعد از درج خبر ربوده شدن مهرسام، خبری مبنی بر اینکه ربوده شدن مهرسام بر اثر اختلافات خانوادگی بوده است درج شد. روز گذشته بار دیگر با یکی از بستگان کودک اهوازی تماس گرفتیم که این فرد در گفتگو با رکنا گفت:«مهرسام تنها فرزند خانواده اش بود. او شش ماه داشت و با پدر و مادرش بیرون از خانه رفته بود که یک ناشناس خودرو آنها را ربود.بعد ماشین پدر مهرسام حوالی کوت عبدالله پیدا شد که مهرسام در آن نبود. موضوع ربوده شدن مهرسام اختلاف خانوادگی نبود و هنوز هم هیچ ردی از سارق پیدا نشده است.»

این فرد در ادامه گفت:«خانواده مهرسام تصمیم دارند شهرهای دیگر را هم بگردند و عکس فرزندشان را منتشر می کنند تا ردی از او پیدا شود.زمانی که ماشین پدر مهرسام پیدا شد از لوازم یدکی خودرو چیزی سرقت نشده بود.»

یکی از اعضای خانواده مهرسام به خبرنگار رکنا گفت از ناامیدی در پیدایش کودک به سمت دعانویس ها رفتیم وی گفت برخی از افراد خانواده توسط پلیس تحت بازجویی قرار گرفته اند واز برخی  نیز تحقیقات صورت گرفته اما هنوز بچه پیدا نشده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی اخبار حوادث کودک اهوازی ربودن کودک اهوازی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی مهدی طارمی و سحر قریشی سحر قریشی قیمت مهناز افشار قتل قیمت دلار قیمت خودرو خودکشی بورس ریحانه پارسا کودک اهوازی ماشین پدر ربوده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال

ایسنا/خوزستان پرونده نزاع خانوادگی بین دو برادر در اهواز با پیگیری کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و زندان به صلح و سازش و فراهم شدن شرایط آزادی زندانی منجر شد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) در خصوص این پرونده به رسانه‌ها اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ بین دو برادر درگیری رخ داد که در این نزاع یکی از آنان مجروح و دیگری بازداشت و روانه زندان شد.  

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، پیشگیری از گسترش و تشدید اختلافات بین اعضای خانواده و همچنین ابراز ندامت و پشیمانی زندانی از بزه خود، پرونده برای حل و فصل به کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و زندان ارجاع شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه گفت: خوشبختانه پس از برگزاری چندین جلسه، یکی از این برادران با بخشش و گذشت از حق و حقوق خود زمینه آزادی برادر خود از زندان را فراهم کرد و این پرونده پس از سه سال منتهی به صلح و سازش شد.  

وی افزود: از برنامه‌های مهم و کاربردی معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان، تقویت شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها است و فعالیت این شعب می‌تواند در آزادی زندانیان تاثیر بسزایی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • داستانک‌هایی برای فلسفه‌ورزی کودکانه
  • کودکان را از آغوش محروم نکنید/ رابطه بغل کردن با سلامت جسم و روان
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده