Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-03@04:50:55 GMT

حیف شماست آقای مهدی قایدی!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۳۳۷۵

حیف شماست آقای مهدی قایدی!

شایعه حضور قائدی در تیم‌های قطری در حالی مطرح می‌شود که او استعداد بسیار زیادی دارد و در شمار تکنیکی‌ترین ستاره‌های سالیان اخیر فوتبال ایران دسته‌بندی می‌شود. جنوب نیوز: طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی در مورد جدایی مهدی قائدی از استقلال مطرح شده است. عمده حرف و حدیث‌ها حول این بود که با حضور آندرا استراماچونی در الغرافه این بازیکن نیز به مربی سابقش خواهد پیوست، اما الغرافه لیست خرید‌های خارجی‌اش را منتشر کرد که بین آن‌ها اثری از قائدی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال انگار کابوس لیگ ستارگان قطر قرار نیست دست از سر استقلال بردارد. حالا چند روزی هست که از الدوحیل به‌عنوان مشتری جدید مهاجم استقلال یاد می‌شود. در همین راستا دیروز روزنامه الوطن قطر طی گزارشی، احتمال وقوع این انتقال را بالا ارزیابی کرد.

در بخشی از گزارش این رسانه آمده است: «الدوحیل در بخش بازیکنان خارجی‌اش میشل اولونگا (کنیا) و ادمیلسون جونیور (بلژیک) را حفظ کرد و نام تائه‌هی، بازیکن کره‌ای نیز پس از پایان دوره قرضی بازی در السد به این تیم بازگشت. فرجانی‌ساسی نیز به‌عنوان بازیکن عربی جایگزین مهدی بن‌عطیه در فهرست الدوحیل می‌شود. به این ترتیب تنها یک جای خالی در فهرست لژیونر‌های الدوحیل باقی می‌ماند که انتظار می‌رود این بازیکن مهدی قائدی، عضو باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران باشد.» الوطن در ادامه در مورد قائدی نوشته: «او یک بازیکن برجسته و نوظهور است که از سال ۲۰۱۷ در ترکیب تیم استقلال ایران بازی می‌کند.»

شایعه حضور قائدی در تیم‌های قطری در حالی مطرح می‌شود که او استعداد بسیار زیادی دارد و در شمار تکنیکی‌ترین ستاره‌های سالیان اخیر فوتبال ایران دسته‌بندی می‌شود. برای او در این سن و سال، حضور در فوتبال قطر بسیار زود است. اگر بنا به جدایی از استقلال باشد، قائدی باید راهی یک تیم اروپایی شود و بخت خودش را برای تبدیل‌شدن به یک ستاره بین‌المللی بیازماید. این همان راهی است که همشهری او مهدی طارمی رفت و موفق شد.

تازه قائدی بسیار جوان‌تر است و جای بیشتری برای پیشرفت دارد. پول قطری‌ها همیشه هست، اما شاید از دل حضور در اروپا، درخششی ماندگار و نامی پرآوازه بیرون بیاید. در هر صورت قائدی دو سال دیگر با استقلال قرار‌داد دارد و باشگاه باید در مورد او تصمیم بگیرد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل زیبای مهدی قایدی به الوصل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # مهدی قایدی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • (ویدئو) گل زیبای مهدی قایدی به الوصل
  • گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم)
  • ببینید | گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل
  • ببینید | لحظه دیدنی گل مهدی قائدی مقابل الوصل