Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@23:30:22 GMT

اخراج حقیقی از گل‌گهر تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۳۴۸۱

پس از دیدار جام حذفی آلومینیوم و گل گهر که در سیرجان برگزار شد، درگیری‌ای میان علیرضا حقیقی سنگربان تیم میزبان و یک فرد که خودش را سرمشوق هواداران تیم فوتبال باشگاه می نامید، ایجاد شد که روابط عمومی باشگاه گل گهر بلافاصله با انتشار بیانیه ای از برخورد با خاطیان خبر داد.

در همین رابطه جلسه کمیته انضباطی باشگاه گل گهر سیرجان برای رسیدگی به موضوع فوق امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر افسری، سرپرست گل گهر در مورد این جلسه گفت: "جلسه کمیته انضباطی باشگاه با حضور علیرضا حقیقی برگزار شد و با این بازیکن صحبت های لازم انجام شد. رای کمیته انضباطی در خصوص حقیقی هم فردا اعلام خواهد شد."

وی در واکنش به شایعه اخراج دروازه بان سابق تیم ملی از گل گهر گفت: "من این مساله را تکذیب می کنم و چنین چیزی حقیقت ندارد."

گفتنی است که علیرضا حقیقی روز گذشته در واکنش به این اتفاق گفته بود: "بنده هیچ توهینی به مردم و شهر خوب، با قدمت و تاریخی سیرجان نکرده‌ام و از زمانی که لباس باشگاه گل‌گهر را پوشیده‌ام سعی کرده‌ام چه در داخل زمین و چه در بیرون زمین، چیزی کم نگذارم و همه تلاشم را انجام بدهم."

منبع: ساعت24

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، جلسه کمیته فنی جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی ایران با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معزی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و 5 ساعت به طول انجامید.

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه 4 گزینه ایرانی و 5 گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. 

مارکو راموندینیو 43 ساله از ایتالیا و رادووان تریفونوویچ 54 ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت لیگ برتر بسکتبال ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است