Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:44:04 GMT

برای برون‌رفت از شفافیت شعاری تلاش کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۳۶۱۹

برای برون‌رفت از شفافیت شعاری تلاش کنیم

سید احسان اصنافی در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز با توضیح شفافیت در حوزه اداره شهر اظهار داشت: شفافیت در حد شعار باقی خواهد ماند مگر اینکه داده های تمام فرایندهای شورا و شهرداری  استخراج ، نمایانگر و شفاف شود.

وی افزود: اکنون ابعاد گسترده ای از فعالیت‌های شهرداری و شورا پنهان مانده و تا این ابعاد مطرح نشود نمی‌توان حرفی از شفافیت زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: در اولین قدم نیازمند تامین زیر ساخت‌های حوزه شفافیت و تبدیل تمام فرایندها به داده های کمی و کیفی هستیم که بر مبنای آن بتوانیم دم از شفافیت، بهره وری و هوشمندسازی بزنیم، دم از چالاکی و سبک‌سازی بزنیم، دم از اکرام ارباب رجوع بزنیم و حل خیلی  از مسائل و مشکلات شهر که بر مبنای فرآیند داده‌کاوی شکل خواهد گرفت.

عضو منتخب شورای شهر شیراز با بیان برخی از سوابق کاری خود به عنوان عضو هیئت رئیسه شورای چهارم، مشاور پروژه های مصلی ها و مساجد جامع استان و داشتن ۲۰ سال سابقه فعالیت های اجرایی و عمرانی_فرهنگی در شهر شیراز، اولویت‌های شورای ششم را اینگونه بیان کرد: آنچه در محور برنامه ها قرار دارد تلاش برای ارتقاء شهر شیراز به جایگاهی در شأن سومین حرم اهل بیت(ع) است و سایر حوزه‌ها در همین راستا تعریف می‌شود از جمله شأنیت مردم در سومین حرم اهل بیت(ع)، در خدمات رفاهی، در امور حمل و نقل و معابر ، شأنیت سومین حرم اهل بیت در حوزه شهرسازی و طرح‌هایی مانند رسیدگی به بافت فرسوده، طرح ۵۷ هکتاری حرم مطهر و همچنین رفع مشکلات طرح‌های تفصیلی.

او همچنین از تلاش برای حل مشکلات مردم سومین حرم اهل بیت(ع) در حوزه اجتماعی گفت و افزود: در این زمینه متولی شهرداری نیست اما تلاش خواهیم کرد تا کار به سرانجام بدسد.

وی اضافه کرد: تلاش در جهت ایفای نقش در حل مشکلات اجتماعی و هویتی شهر شیراز، تلاش جهت حل مشکلات حمل و نقل، مترو و راههای دسترسی و ترافیک شهری در راستای احترام به حقوق شهروندی و شفاف سازی، کاهش بروکراسی و هوشمند سازی شهر شیراز از جمله برنامه‌های شورا خواهد بود.

اصنافی در انتها با گریز به برنامه‌های شفاف سازی در شورای جدید اظهار داشت: قطعا شورا در حوزه زیرساخت های داده کاوی تمام فعالیت‌های شهرداری قدم برمی‌دارد که بتواند زمینه موضوع شفافیت و عدالت را به صورت واقعی فراهم کند نه شعار.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: عضو منتخب شورای ششم شعار شورا سومین حرم اهل بیت شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه

احمد رضا حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیرازطی پیامی روز کارگر را تبریک گفت متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

با سلام و احترام و تبریک روز کارگر به تمامی کارگران خدوم و زحمتکش ایران اسلامی

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: "کارگر مظهر تلاش و استقامت و قوام و اساس هر جامعه‌ای است. " ما در پتروشیمی شیراز مفتخریم که در کنار چنین انسان‌های شریف و فداکاری کار می‌کنیم که در تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت هم" نقش‌آفرینی بی‌بدیلی داشته‌اند.

۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران عزیز در تمامی عرصه‌ها، به ویژه در مجموعه پتروشیمی شیراز است.

کارگران پتروشیمی شیراز با تعهد، تخصص و روحیه مشارکت خود، در سال جهش تولید، گام‌های بلندی در راستای افزایش تولید، ارتقای کیفیت محصولات و رونق اقتصادی کشور برداشتند. صبر، استقامت، ابتکار و خلاقیت این عزیزان در تمامی مراحل تولید، از فرآوری و تبدیل آنها به محصولات نهایی، ستودنی و قابل تحسین است.

ما در پتروشیمی شیراز همواره بر حفظ کرامت انسانی کارگران، ارتقای سطح رفاه و معیشت آنان و ایجاد محیطی امن و سالم برای کار اهتمام داشته‌ایم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 همچنین با برنامه‌ریزی‌های مدون و حمایت‌های همه‌جانبه، زمینه‌های لازم را برای مشارکت هر چه بیشتر کارگران در فرآیند تولید و تصمیم‌گیری‌ها فراهم خواهیم کرد.
امیدوارم در سایه همدلی، تلاش مضاعف و مشارکت همگانی، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر صنعت پتروشیمی کشور، تحقق کامل شعار "جهش تولید با مشارکت هم" و سربلندی ایران اسلامی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است