Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرک کشیدن یک سرباز، پشت دیواری که دور زمین بازی فوتبال زنان کشیده‌اند. آریا جعفری با این عکس درخشان، جایزه نشان عکس سال مطبوعاتی ایران را در بخش ورزشی برد. آریا ساکن اصفهان است و چند سالی است که با وجود موانع بسیار، تلاش کرده مسابقات ورزش زنان را به تصویر بکشد.

کد خبر 615079 برچسب‌ها دختران عکس - عکاس فوتبال ورزش زنان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دختران عکس عکاس فوتبال ورزش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد

پرهیزگاربخشدار خضرآباد با اشاره به اهتمام جدی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی در همه نقاط، زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ ورزش همگانی، سلامت و تندرستی مردم است و بی‌شک افزایش سرانه ورزشی این منطقه موجب ارتقای سطح سلامت و تندرستی اهالی ورزش دوست می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه ورزشی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوبات سفر نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ به بخش خضرآباد، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر هزینه خواهد شد.

پرهیزگار ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید امینی برای استفاده مشترک جوانان روستا‌های مرزانک، دربرز و کمال آباد ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • ببینید l دیوار مرگ قمری ناجی فضانوردان!
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته