Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نیک رزم یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیست و سومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور از بیست و یکم تا بیست و پنجم تیر ماه جاری به میزبانی استان کردستان در شهر سنندج برگزار شد که تیم اعزامی استان ما در این رقابت ها، موفق به کسب پنج مدال طلا، چهار مدال نقره و سه مدال برنز شد.

وی عنوان کرد: در مسابقات مچ اندازی کشوری در سنندج در رده سنی امیدها ۹۰+ کیلو راست دست، حامد کریمی مدال نقره و در رده سنی جوانان ۶۰ کیلو، علی داداشپور در راست دست، مدال طلا و در چپ دست، مدال نقره کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در رده سنی بزرگسالان این مسابقات نیز اکبر حبیب اله زاده در چپ و راست دست ۶۰ کیلو ۲ مدال طلا به دست آورد، حسین حبیب اله زاده در چپ و راست دست ۶۵ کیلو، ۲ مدال برنز بر گردن آویخت و بابک فرج اللهی در ۸۰ کیلو راست دست ،مدال طلا را از آن خود کرد.

رییس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی یادآوری کرد: در این مسابقات همچنین احمد خراسانی در ۱۰۰ کیلو راست دست مدال برنز و در چپ دست مدال طلا کسب کرد و محمد هاشمی در مسابقه چپ دست، موفق به کسب مدال نقره شد؛ همچنین در رده سنی پیشکسوتان نیز احمد آفاق در ۱۰۰ کیلو چپ دست، مدال نقره به دست آورد.

رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت ها، محمدرضا محمدزاده سرپرست تیم، امیر مسکوئی مربی تیم و ابوالفضل صدقی، محمدرضا محمدزاده و امیرمسکوئی به عنوان داوران تیم در این رقابت ها حضور داشتند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی راست دست مدال نقره مدال طلا رده سنی چپ دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار  شد.

شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون مهابادی در این دوره از رقابت ها از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان حضور داشت که موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC ثبت می شود.

 

دیگر خبرها

  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه