Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای داوطلب مردمی عراق با هلاکت ۷ تروریست داعشی، نقشه آنها برای حمله به یگان‌های نظامی در غرب الأنبار را خنثی کردند.

به گزارش مشرق، یک منبع امنیتی در فرماندهی حشدالشعبی در استان الأنبار روز شنبه از هلاکت ۷ تروریست داعشی در استان الأنبار خبر داد.

بیشتر بخوانید: حشدالشعبی عملیات تروریستی داعش را خنثی کرد

این منبع به خبرگزاری "العهد نیوز" گفت: نیروهای داوطلب مردمی عراق با تروریست‌های داعشی که قصد داشتند به یگان‌های نظامی در منطقه "الکرعه" در شهرستان "الرطبه" در غرب الأنبار حمله کنند درگیری شده و ۷ نفر از آنها از جمله یک انتحاری را به هلاکت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت اخبار ارائه شده از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی به نیروهای امنیتی کمک کرد که حرکت داعشی‌ها را زیر نظر گرفته و قبل از رسیدنشان به یگان‌های نظامی به هلاکت برسند. 

این منبع تاکید کرد که نیروهای امنیتی تدابیر امنیتی شدیدی برای پیشگیری از حملات مشابه تروریست‌ها اتخاذ کردند.

حیدر العبادی نخست‌وزیر اسبق عراق نوزدهم آذرماه سال ۱۳۹۶ ه.ش. آزادسازی کامل خاک این کشور از لوث داعش را اعلام کرد، اما تعقیب تروریست‌های داعشی و پاکسازی کامل عراق از لوث داعش از سوی حشد الشعبی و ارتش همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان داعش حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شمال عراق از سوی ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز چهارشنبه در بیانیه‌ ای از بمباران منطقه متینا در شمال عراق از سوی این کشور خبر داد.

وزارت دفاع ترکیه در این ارتباط اعلام کرد که در جریان حمله هوایی مذکور مواضع پ ک ک هدف قرار گرفته است.

منابع خبری اضافه کردند که در این حادثه ۷ تروریست کشته شده‌ اند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه مؤثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست‌های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است

کد خبر 6094675

دیگر خبرها

  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو