Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:12:16 GMT

فرماندار: صحت انتخابات شورای شهر روانسر تایید شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۳۸۸۷

فرماندار: صحت انتخابات شورای شهر روانسر تایید شد

«سعدی مصطفی‌زاده» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۲ نفر از نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر روانسر اعتراض خود را در مهلت قانونی تحویل داده بودند که شکایت آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تصمیم هیات های نظارت و اجرایی، تمام ۱۸ صندوق شهر روانسر با حضور نمایندگان نامزدها مورد بازبینی و بازشماری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار روانسر اظهار داشت: با بازشماری ۱۰۰ درصدی این صندوق ها در ترکیب اعضای اصلی و علی البدل شورای شهر روانسر تغییراتی ایجاد شد.

مصطفی زاده ادامه داد: در بازشماری آرا، «علی‌اشرف مظفری» از رده ششم به رده پنجم ارتقا یافت و جایگزین «بختیار عزیزی» شد.

وی اضافه کرد: در انتخابات شورای شهر روانسر که ۲۶  نامزد با هم رقابت کردند، محمدصالح شهسواری با یک هزار و ۶۰۴ رای، میثم رضایی با یک هزار و ۴۷۴ رای، فرزاد فتاحی با یک هزار و ۲۳۲ رای ، ابراهیم محمدی با یک هزار و ۱۴۹ رای و علی اشرف مظفری با یک هزار و ۱۴۶ رای به عنوان پنج عضو اصلی شورای شهر روانسر انتخاب شدند.

مصطفی زاده اظهار داشت: همچنین بخیتار عزیزی با یک هزار و ۱۳۱ رای، وحید جوانمردی با یک هزار و ۹۴ رای و فریدون خرمی با یک هزار و ۸۱ رای به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

فرماندار روانسر با بیان اینکه انتخابات شورای شهر شاهو نیز نامزد معترضی نداشت و صحت انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی این شهر نیز مورد تایید قرار گرفت گفت: در شهر شاهو نیز شاهو رحیمی نسب با ۷۳۰ رای، آزاد احمدی با ۵۹۱ رای، بهزاد حسینی با ۵۶۹ رای، ستار فتحی با ۵۱۶ رای و سامان بهرامی با ۴۳۲ رای به عنوان اعضا اصلی و اکبر رحیمی نژاد با ۴۲۴ رای ، فریق نادری با ۳۹۷ رای و جزا یوسفی با ۳۳۱ رای به عنوان اعضا علی البدل شورای شهر شاهو انتخاب شدند.

وی  گفت: ۵۳ درصد مردم این شهرستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها روانسر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روانسر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه انتخابات شورای شهر شورای شهر روانسر دوره انتخابات رای به عنوان یک هزار ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند