Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پس از پایان انتخابات ششمین شورای اسلامی شهر و روستا و اعلام نتایج، رسیدگی به اعتراضات و شکایات معترضان در دستور کار قرار گرفت.

در این میان تخلفاتی از منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا صورت گرفته بود که طبق اسناد و مدارک ارسالی از دستگاه‌های قضایی و امنیتی از هر شهرستان توسط هیات نظارت استان همدان مورد بررسی قرار گرفت و نهایت اینکه پس از بررسی طبق گفته رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بیشترین تخلفات شورای شهر در تویسرکان رخ داده که منجر به ابطال آرا سه نفر از منتخبان ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر تویسرکان شده است؛ اما اعلام نتیجه قطعی این خبر مورد انتقاد مردم و این موضوع رسانه‌ای شد؛

  حجت الاسلام احمد‌حسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان در خصوص نتیجه آرا سه نفر از اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تویسرکان اظهار کرد: طبق مقررات باید گزارشاتی که از نهادهای قضایی و امنیتی می‌گیریم را به هیات مرکزی نظارت ارائه کنیم تا تصمیم‌گیری در این هیات انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان با بیان اینکه گزارشات تخلف در مورد سه نفر و اظهار نظر قطعی در مورد یک نفر انجام شده افزود: اکنون اعضای هیئت عالی استان همدان تنها در خصوص ابطال آرا یک نفر متفق‌القول هستند.

وی درخصوص تکلیف آرا دو منتخب دیگر شورای شهر تویسرکان گفت: بخشی از مدارک رسیده و منتظر دریافت یکسری دیگر از اسناد هستیم در صورت رسیدن این مدارک اظهار نظر نهایی را در خصوص  شورای شهر تویسرکان به همراه هیئت مرکزی استان اعلام و نتیجه تمام خواهد شد.

حجت‌الاسلام فلاحی درباره اعلام نام فردی که رای آن ابطال شده است گفت: چون نتیجه کار قطعی نشده نمی‌توانیم نام وی را اطلاع‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه انشاءالله هفته آینده نتیجه کلی آرا اعلام خواهد شد درباره چرایی طولانی شدن اعلام نتیجه تخلفات شورای شهر تویسرکان گفت: نهادهای نظارتی و میدانی شهرستان تویسرکان دیر به ما پاسخ دادند تا اسناد و گزارشات را جمع‌بندی کردند کمی  طول کشید اما هفته آینده نتیجه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات شورای اسلامی ششم شورای شهر تویسرکان اسلامی شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود