Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال میلواکی باکس با پیروزی مقابل فینیکس سانز، تنها یک برد دیگر تا کسب عنوان قهرمانی لیگ NBA فاصله دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی پنجم فینال لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، بامداد امروز یکشنبه با حضور 16562 تماشاگر در سالن شهر فینیکس برگزار شد و با نتیجه 123 بر 119 به سود میلواکی باکس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینیکس سانز در کوارترهای اول و چهارم با نتایج 37 بر 21 و 29 بر 23 به پیروزی رسید و کوارترهای دوم و سوم را 24 بر 43 و 29 بر 36 به میهمان خود واگذار کرد تا در بازی‌شماری 3 بر 2 از حریف عقب افتاده باشد.

یانیس آنتتوکنمپو 32 امتیاز، 9 ریباند و 6 پاس گل، جرو هالیدی 27 امتیاز و 13 ریباند و کریس میدلتون 29 امتیاز برای باکس در این بازی کسب کردند و در تیم فینیکس نیز دوین بوکر40 امتیاز به دست آورد. توپی که او در ثانیه‌های پایانی از دست داد، یکی از دلایل شکست سانز در این دیدار خانگی بود.

میهمان ویژه این بازی، لبران جیمز، فوق ستاره تیم لس‌آنجلس لیکرز بود. او گفت برای  تشویق و حمایت از کریس پال، گارد رأس تیم فینیکس به سالن آمده است.

بازی ششم فینال NBA چهارشنبه 30 مرداد در میلواکی برگزار خواهد شد.

لیگ NBA| بازگشت قدرتمندانه میلواکی با درخشش یانیس

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب برد تا کار قهرمانی رئال شاید به دو هفته بعد موکول شود. البته هنوز هم ممکن است رئال شنبه بعد قهرمانی‌اش در لالیگا مسجل شود. 

برای این مهم رئال که ساعت 17.45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد ساعاتی بعد بارسا در زمین خیرونا امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نیست رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است.

دو سال پیش نیز شرایط مشابه بود. رئال بعد از شکست 4-3 از سیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان توانست اسپانیول را شکست دهد و قهرمان لالیگا شود. کارلتو قبل از بازی گفته بود اگر قهرمان شویم، بدون توجه به بازی برگشت با سیتی جشن می‌گیریم. رئال جشن گرفت و در بازی برگشت نیز سیتی را 3-1 برد و به فینال رفت.

همان سوال بار دیگر تکرار شده ولی می‌توان حدس زد اگر شنبه رئال قهرمان شود، در سیبلس جشن قهرمانی برپا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی