Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد ، کرم گودرزی،مدیرعامل شرکت گاز لرستان در بازدید از پروژه گازرسانی به محور‌های تشکن و شاهیوند شهرستان چگنی اظهار کرد: علیرغم محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا با تلاش شبانه روزی همکاران، مشاورین و پیمانکاران اجرایی در شش ماهه اول سال ۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این تعداد هشت روستا در شهرستان چگنی، سه روستا در پلدختر، یک روستا در شهرستان الشتر، ۱۶ روستا در الیگودرز، هفت روستا در دورود، پنج روستا در بروجرد، هفت روستا در خرم آباد و ۱۸ روستا در شهرستان دلفان قرار دارند.
گودرزی اظهار کرد: گازرسانی به صنایع جز اولویت‌های شرکت گاز استان بوده و علاوه بر گازرسانی به شهرک صنعتی الشتر، کوهدشت و چمن سلطان الیگودرز با گازدار شدن ۱۰۰ واحد صنعتی، کشاورزی و تولیدی در استان ضریب گازرسانی به صنایع مصوبه شورای اقتصاد به ۸۶ درصد افزایش می‌یابد.
وی یادآور شد: حفاظت از محیط زیست یکی از ارزش‌های بنیادین حاکم بر فعالیت‌های شرکت گاز استان لرستان بوده و با توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت‌های به مراتب آلاینده مانند گازوییل و مازوت شده است که می‌تواند تاثیر بسزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر لرستان ۲۴ شهر از امکان گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گاز در این استان ۹۹.۹ درصد می‌باشد.

وی با بیان اینکه اکنون ۹۷ درصد مردم لرستان از خدمت گاز برخوردار هستند افزود: همچنین یکهزار و ۹۰۶ روستای این استان گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به ۲۵۰ روستای دیگر نیز درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۳۲ روستای لرستان طی فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده است ادامه داد: هر ۴۶ ساعت یک روستا در این استان گازرسانی شده است که با این اقدامات، لرستان جزو استان‌های سبز محسوب می‌شود.

گودرزی اضافه کرد: بیش از ۲ هزار واحد صنعتی، تولیدی لرستان نیز از نعمت گاز برخوردار هستند که یک هزار و ۷۴۶ واحد آن در دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز لرستان گازرسانی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.
وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.
علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه