Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:29:03 GMT

چلسی؛ جدیدترین مشتری لواندوفسکی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۴۴۴۹

چلسی؛ جدیدترین مشتری لواندوفسکی

هافبک لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که در بایرن مونیخ عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشته است. در این بین گفته می‌شود او از چالشی جدید در لیگی متفاوت استقبال می‌کند و در حالی که پیش از این از دو باشگاه رئال مادرید و منچسترسیتی به عنوان مقاصد احتمالی وی یاد شده بود، حالا خبر می‌رسد که یک باشگاه بزرگ دیگر لیگ برتری نیز وضعیت او را زیرنظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «سان» انگلیس خبر داد؛ باشگاه چلسی پس از ناکامی در به خدمت گرفتن ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند، حالا اولویتش خرید لواندوفسکی 32 ساله از بایرن مونیخ است. مدیران این باشگاه انگلیسی امیدوار هستند که پیشنهاد 50 میلیون پوندی‌شان بایرنی‌ها را برای فروش ستاره خط حمله‌شان متقاعد کند.

پیش از این نشریه «دیلی‌میل» مدعی شده بود؛ باشگاه منچسترسیتی وضعیت لواندوفسکی را زیرنظر دارد و در صورتی که نتواند هری کین را از تاتنهام به خدمت بگیرد، سراغ جذب این مهاجم لهستانی خواهد رفت.

دورتموند پیشنهاد چلسی برای جذب هالند را رد کرد

مهاجم لهستانی سرخپوشان مونیخی که یکی از بهترین و آماده‌ترین مهاجمان چند سال اخیر فوتبال اروپا بوده است، فصل اخیر عملکرد خوبی از خود نشان داد و در 40 بازی 48 گل برای باواریایی‌ها در رقابت‌های مختلف به ثمر رساند.

لواندوفسکی که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه بایرن تا سال 2023 اعتبار دارد، اخیراً با کسب 76.8 درصد آرای هواداران به‌عنوان بازیکن فصل 21-2020 بایرن مونیخ معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند منچسترسیتی بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی ارلینگ هالند چلسی دورتموند منچسترسیتی بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی ارلینگ هالند چلسی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم

بایرن مونیخ و رئال مادرید امشب در آلیانز آرنا به مصاف هم می روند. صفحه رسمی بایرن مونیخ با انتشار ویدیویی از تقابل های تاریخی این دو تیم، به استقبال بازی حساس امشب رفته است.

دانلود (73.1MB)

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)