Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس محمدی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این کشتی گیر لرستانی که در وزن ۹۰+ کیلوگرم به این مرحله از اردوی دعوت شده بود بنا به دلایلی در اردوی یک هفته ای زنجان حاضر نشد.  

وی اظهار داشت: این اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی با حضور ۱۵ کشتی گیر بزرگسال از شامگاه سه شنبه هفته گذشته /۲۲ تیر ماه/ به میزبانی زنجان آغاز شده است و تا ۳۰ تیر ماه نیز جریان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی، تصریح کرد: کشتی گیران شرکت کننده در این اردو صبح و بعدازظهر بین ۲ تا ۲/۵ ساعت زیر نظر سرمربی و مربیان تیم ملی تمرین می کنند و بعدازظهر فردا نیز به منظور کسب آمادگی بیشتر، یک جلسه تمرین شنا با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی خواهند داشت.  

رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: این اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی با حضور سرمربی، چهار مربی و یک سرپرست در زمین ساحلی مجموعه ورزشی "عادل" واقع در پونک که متعلق به بخش خصوصی بوده و از استاندارد لازم برخوردار است، برگزار می شود و شرکت کنندگان از زمین تمرین، اسکان، غذا و تمرینات، ابراز رضایت می کنند.

محمدی با بیان اینکه همکاری و تعامل "کمال عشق" و "حمید مقدم" مدیر اجرایی این مجموعه ورزشی بسیار خوب و راضی کننده و ستودنی است، افزود: محمد نادری و مسعود نصیری به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست و وحید درامی مقدم از زنجان و سه نفر نیز از استان های هرمزگان، مازندران و تهران به عنوان مربی در این اردو هستند.

به گزارش ایرنا، محمد زمانی از تهران، علی اکبر زرودی از مازندران و غلامرضا عبدالله پور از گیلان در وزن ۷۰ کیلوگرم، عبدالله شیخ اعظمی از مازندران، حمید الهیان از خراسان شمالی، سعید بکارثانی از تهران، رضا فولادوند از مرکزی و اشکان طاهرخانی از قزوین در وزن ۸۰ کیلوگرم،  سینا عموپور از هرمزگان، اشکان عزیزی و علیرضا صابریان از مازندران و فرهاد غزنوی از سیستان و بلوچستان در وزن ۹۰ کیلوگرم و سجاد بوداغی و سهیل قلی‌پور از مازندران، سجاد رسولی از گیلان، کشتی گیران حاضر در این اردو می باشند.

اردوهای آمادگی و انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی ایران با هدف حضور در مسابقات رنکینگ جهانی که از ۱۲ شهریور ماه به مدت یک هفته به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد، انجام می گیرد.

برچسب‌ها اردوی تیم ملی کشتی ساحلی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی کشتی ساحلی زنجان اردوی تیم ملی کشتی ساحلی زنجان تیم ملی کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟

جدای از مصاف مهم محسن‌نژاد - ده‌بزرگی و گرایی – اسماعیلی که قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار بوداپست اتفاق بیفتد، تعداد دیگری از مدعیان کشتی فرنگی نیز به این رقابت اعزام خواهند شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق چرخه اعلام شده از سوی کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص دو وزن 60 و 67 کیلوگرم که دو مدعی اصلی هر دو وزن قرار است در تورنمنت مجارستان با هم برای رسیدن به دوبنده وزن المپیکی تیم ملی رقابت کنند، نفرات دیگری نیز با دو هدف عازم این جام خواهند شد.

تعدادی از نفرات برتر جام تختی و مدعیان اوزان غیر المپیکی با هدف انتخاب تیم‌های شرکت‌کننده در امیدهای جهان و جهانی اوزان غیرالمپیکی به بوداپست اعزام می‌شوند.

چراکه باتوجه به تعداد زیادی از مدعیان اوزان غیرالمپیکی که نتوانستند در وزن المپیکی به عضویت تیم ملی کشورشان درآیند و همچنین آن دسته از مدعیانی که درنهایت سهمیه المپیک را نمی‌گیرند، خود را برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی آماده می‌کنند و این رقابت‌ها قطعا از سطح بالایی برخوردار خواهد بود.

اگرچه به نظر می‌رسد باتوجه به تفاوت سطح پویا دادمرز با سایر رقبای سبک وزن داخلی، او حضورش در آلبانی – درصورت صدور ویزا برای تیم ایران- قطعی کرده باشد اما در سه وزن دیگر هنوز ملی‌پوشان مشخص نشده‌اند.

در 63 کیلوگرم احتمالا رقابت دیگری بین ایمان محمدی و میثم دلخانی با اعزام به تورنمنت‌های خارجی به جریان بیفتد و نفر برتر صاحب دوبنده تیم ملی شود.

در 72 و 82 کیلوگرم هم باتوجه به رضایت‌بخش نبودن عمکرد نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا، رقابت همچنان بین مدعیان در جریان است، خصوصا در 82 کیلوگرم که به محمدعلی گرایی هم اجازه ورود به چرخه این وزن داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند