Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه گیلان گفت: با تشدید محدودیت‌های تردد از ۱۵ تیرماه هزار و ۵۰۰ خودروی غیربومی در پی مسافرت به گیلان اعمال قانون شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در مبادی ورودی استان مستقر شدند و اکنون مبادی ورودی استان را رصد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: براساس تأکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا به رانندگان خودروهای غیربومی در صورتی که مجوز ورود یا برگه تردد ندارند ابتدا تذکر لسانی داده می‌شود.

صفاری خاطرنشان کرد: در صورت عدم تمکین راننده از تذکر لسانی برای بازگشت به شهر مبدأ، طبق قانون اعمال قانون می‌شود و خودروهای غیربومی برای ورود به شهرهای قرمز کرونایی مبلغ یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه جریمه ورود به شهرهای نارنجی برای خودروهای غیربومی500 هزار تومان است گفت: همکاران ما در حال حاضر در محور آستارا، رودبار و چابکسر در صورت عدم تمکین رانندگان غیربومی و ورود آن‌ها به استان گیلان اعمال قانون را انجام می‌دهند.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه ورود خودروها به استان گیلان در مبادی ورودی استان رصد می‌شود افزود: تأکید ما این بود که از مرکز نسبت به فعال‌سازی دوربین‌های هوشمند اقدام کنند که اکنون دوربین‌های موجود در مبادی ورودی فعال است.

صفاری با اشاره به اینکه ترددهای بین شهری براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تا پایان فصل کشاورزی برای پلاک‌های بومی استان گیلان آزاد است گفت: از 15 تیرماه با قرمز و نارنجی شدن برخی از شهرهای استان گیلان محدودیت‌های تشدید شد.

نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن و ادارات گیلان تشدید می‌شود15 هزار دوز واکسن کرونا روزانه در استان گیلان تزریق می‌شودشمار فوت‌شدگان کرونایی در گیلان رو به افزایش است

وی با اشاره به شمار خودروهای اعمال قانون شده در گیلان اظهار داشت: از 15 تیرماه به‌دنبال تشدید محدودیت‌ها و استقرار همکاران ما در مبادی ورودی استان گیلان بیش از هزار و 400 مورد تذکر لسانی و هزار و 500 مورد اعمال قانون انجام شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با تأکید بر لزوم رعایت محدودیت‌های تردد توسط مردم ابراز داشت: هم‌وطنان باید در این شرایط، محدودیت‌های کرونایی را رعایت و از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/614/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مبادی ورودی استان مبادی ورودی رئیس پلیس راه اعمال قانون استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گروه حقوق بشر عفو بین‌الملل اعلام کرد که فرانسه محدودیت‌هایی را برای ابراز همبستگی با فلسطینیان در غزه اعمال کرده است.
 
در بیانیه شعبه محلی عفو بین‌الملل آمده است که هفته‌های اخیر شاهد محدودیت‌های اعمال‌شده برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین بوده و افراد با اتهام انتشار «تبلیغات تروریستی» مواجه هستند.
 
یکی از مواردی که عفو بین‌الملل به آن اشاره کرد، ممنوعیت کنفرانس برنامه‌ریزی‌شده درباره فلسطین بود که در اوایل ماه جاری توسط انجمن فلسطین آزاد در شهر لیل برگزار شد.
 
مقامات فرانسوی این ممنوعیت را با استناد به نگرانی در مورد «تبلیغات تروریستی» توجیه کردند که توسط مدافعان حقوق به عنوان تلاشی برای خفه کردن گفتمان مشروع در مورد آرمان فلسطین محکوم شد.
 
در میان این تحولات، ماتیلد پانو، یکی از اعضای ارشد پارلمان فرانسه از حزب La France Insoumise (LFI) که به حمایت صریح خود از فلسطین معروف است، فاش کرد که به اتهام تبلیغات تروریستی برای بازجویی احضار شده است.
 
در ایتالیا نیز دانشجویان معترض به جنگ اسرائیل علیه غزه، کنفرانسی که در رابطه با همکاری این کشور با سایر کشورها در زمینه‌های علمی و فضایی با حضور وزرای دولت ائتلاف حاکم برگزار شد را مختل کردند.
 
آنها با حمل پرچم‌های فلسطین، سعی داشتند به سمت محل برگزاری کنفرانس در قلعه والنتینو در شهر تورین راهپیمایی کنند اما نیروهای امنیتی مانع آنها شدند.
 
پلیس تورین اعلام کرد که در این حادثه هفت افسر مجروح شده‌اند. جورجیا ملونی، نخست‌وزیر این کشور همبستگی خود را با نیروهای امنیتی اعلام کرد.
 
وی در شبکه اجتماعی ایکس به شدت معترضان را محکوم و تاکیدکرد که دولت (ایتالیا) در کنار کسانی است که از آزادی و امنیت شهروندانش محافظت می‌کنند.
 

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان