Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن کاملی فر روز یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه های دهه ولایت و امامت افزود: بنیاد غدیر به دنبال مردمی کردن بزرگداشت دهه امامت و ولایت بوده و این مهم با ترویج معارف غدیر با همکاری و تعامل نهادها و ادارات  امکان پذیر است.

وی اظهار داشت: بنیاد غدیر به عنوان سیاست گذار و هدایت کننده، تلاش می کند با هماهنگی سایر ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی جهت دهی معنوی و اجتماعی به برنامه های دهه ولایت و امامت بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاملی فر با قدردانی از حمایت شهرداری تبریز از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بنیاد بین‌المللی غدیر استان در ایام دهه ولایت و امامت، ادامه داد: مدیران ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی، می توانند با پررنگ کردن برنامه های غدیر در ایام دهه امامت و ولایت، غبار مظلومیت و غربت را از چهره غدیر بزدایند.

وی به برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی شعر ترکی غدیر با همکاری شهرداری تبریز، حوزه هنری انقلاب اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان در دهه ولایت و امامت اشاره کرد و گفت: این کنگره با موضوعات سیمای علی (ع) در قرآن، علی (ع) خانواده و سبک زندگی، علی (ع) و مساله صلح جهانی، علی (ع) در آئینه نهج البلاغه و سایر موضوعات مرتبط برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این کنگره می‌توانند آثار خود را تا ۲۸ تیرماه جاری به دبیرخانه این کنگره در حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی ارسال کنند.

نخستین کنگره بین المللی شعر ترکی غدیر پنجم مردادماه ۱۴۰۰، به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها عید سعید قربان آذربایجان شرقی بنیاد بین المللی غدیر عید سعید غدیرخم تبریز شهرداری تبریز دهه کرامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید قربان آذربایجان شرقی بنیاد بین المللی غدیر عید سعید قربان آذربایجان شرقی بنیاد بین المللی غدیر عید سعید غدیرخم تبریز شهرداری تبریز دهه کرامت دهه ولایت و امامت بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد