Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان کرمانشاه کشف شده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۵۴۱ معتاد و قاچاقچی و ۴۵۱ خرد فروش در سال جاری دستگیر و برای تصمیم گیری تحویل دستگاه قضائی شده است.

معاون اجتماعی فرمانرهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیشتر معتادان در شهر کرمانشاه قرار دارند، تصریح کرد: ۲ هزار و ۴۰۰ معتاد در استان کرمانشاه وجود دارد که نیروی انتظامی آمادگی دارد در مدت ۲۴ ساعت تمامی آن را جمع آوری کند اما نتیجه این کار در مراحل بعد مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمویی با بیان ظرفیت محدود کمپ ماده ۱۶ بهزیستی خاطر نشان کرد: ظرفیت کمپ ماده ۱۶ بهزیستی کرمانشاه ۲۰۰ نفر بوده که به ۴۰۰ نفر افزایش پیدا کرده اما این ظرفیت کافی نیست.

وی تاکید کرد: ۲۶ دستگاه متولی حوزه مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی معتادان هستند و دستگاه‌های فرهنگی، حمایتی و نظارتی باید سهم خود را بپردازند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس وظیفه خود را در مبارزه با مواد مخدر انجام می‌دهد، بیان کرد: وظیفه پلیس مقابله با مواد مخدر و تحویل به دستگاه قضائی است اما هزینه ارتکاب جرم پایین است.

کد خبر 5260350

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه معتاد متجاهر دستگیری ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا عکس استانها شورای نگهبان اردبیل قوه قضاییه سیلاب استان کرمانشاه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد