Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: یکی از پیشنهاداتی که در جلسه امروز قرارگاه عملیاتی مطرح شد اینکه بتوانیم از ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز بگیریم علاوه بر تطعیلی آخر هفته ۲ یا ۳ روز دیگر به تعطیلی تهران و کرج اضافه شود.

خبرگزاری میزان - عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در حاشیه  جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: یکی از پیشنهاداتی که در این جلسه مطرح شد اینکه بتوانیم از ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز بگیریم علاوه بر تطعیلی آخر هفته ۲ یا ۳ روز دیگر به تعطیلی تهران و کرج اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان های تهران و البرز با توجه به شرایط ویژه‌شان و نیز با توجه به میزان ترددی که از تهران به کرج و به تهران و کرج است این کار شاید بتواند به ما کمک کند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: تاکید می‌کنم دستورالعملی که در حوزه مدیریت کرونا تاکنون صادر شده برای شهر‌های قرمز سفر ممنوع است و نباید سفر صورت بگیرد.

وزیر کشور گفت: به نیروی انتظامی ماموریت داده شده علاوه بر جرائمی که در دستورالعمل بوده است در این مقطع در هر کجا که با سفر‌ها در داخل جاده‌ها مواجه شدند با عرض معذرت از خانواده محترم همه مسافران و رانندگان حتما نیروی انتظامی خودرو‌هایی که قصد سفر دارند را عودت خواهند داد. این شاید برای خانواده‌ها سخت باشد لازم است برای یک مصالح بالاتر برخی مقررات را سختگیرانه‌تر انجام دهیم.


وی با بیان اینکه تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌ها مهمترین و موثرترین راه برای مقابله با ویروس کرونا است، گفت: در حوزه واکسن نگرانی‌هایی که در جلسه قبل بود با توضیحاتی که وزارت بهداشت ارائه کرد برای تزریق دو دز برای سنین بالای ۶۰ سال به اندازه کافی واکسن تامین کرده اند و با اعلام اینکه در ۸۰۰ مرکز تجمیعی واکسن تزریق میشود ظرف ۲ هفته همه افراد بالای ۶۰ سال واکسینه خواهند شد.

وزیر کش در  با بیان اینکه براساس اعلام وزارت بهداشت روز گذشته ۳۰۰ هزار نفر واکسن دریافت کرده اند، تصریح کرد: با قولی که وزارت بهداشت داده است و این مقدمات این موضوع حاصل می‌شود.

وی بیان کرد: بعد از گروه بالای ۶۰ سال نیز در مناطق خاص تا سنین ۵۰ سال نیز به سرعت واکسینه می‌شوند و همچنین گروهاهی پرخطر و پرریسک که شناسایی شده اند براساس قولی که وزارت بهداشت داده ظرف یک ماه تزریق واکسن برای آن‌ها نیز انجام می‌شود؛ بنابراین تا شهریور تزریق واکسن برای هم سنین بیش از ۶۰ سال و هم سنین تا ۵۰ سال در مناطق خاص و همچنین گروه‌های پرریسک را تمام کرده باشیم.

رحمانی فضلی  درباره اعیاد و مراسم پیش رو نیز عنوان کرد:: با توجه به اینکه روز‌های عرفه، عید قربان، عید غدیر و محرم را در پیش داریم همان پروتکل‌هایی که سال قبل بوده را مراعات می‌کنیم همه ما تابع قانون هستیم و مصوبات ستاد طبق مصوبات شورای امنیت ملی است.

 

بیشتر بخوانید:  وزیر کشور: خاموشی‌ها همراه با برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی قبلی باشد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی وزارت بهداشت رحمانی فضلی تهران و کرج وزیر کشور ۶۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کرد از پیشنهاد مصر در مورد توافق آتش بس و آزادی اسرا در غزه حمایت می‌کند و از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواست تا آن را تصویب کند.

براساس گزارش آر تی، گالانت در این خصوص گفت: این یک معامله خوب است و این وظیفه ماست که اسرا و به عنوان وزیر دفاع (جنگ) و نخست وزیر را بازگردانیم.

گالانت گفت که او علناً از این معامله تمجید نکرد تا هزینه آن افزایش پیدا نکند. وزیر جنگ اسرائیل در جلسه کابینه صهیونیستی اعلام کرد که این فرصتی برای تل آویو است تا اسرای خود را بازگرداند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که گالانت قویاً از این توافق حمایت و اشاره کرد که در جلسه کابینه نظامی پیشنهاد مصر تصویب شد. او تأیید کرد که این طرح مورد حمایت همه اعضای کابینه جنگ، از جمله روسای تشکیلات دفاعی قرار گرفته است.

او توضیح داد که نتانیاهو در ابتدا ملاحظات خود را ابراز کرد، اما این پیشنهاد در نهایت تصویب شد. رسانه‌ها گزارش دادند که در جلسه کابینه که پس از جلسه شورای جنگ برگزار شد، نتانیاهو و روسای تشکیلات دفاعی تصمیم گرفتند از ترس افشای اطلاعاتی که به مذاکرات آسیب می‌زند، آن را به اعضای کابینه توسعه یافته ارائه نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟