Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، رسانه‌های عراقی کارلوس کی‌ روش و دیک ادووکات را به‌عنوان جدی‌ترین گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال عراق در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی معرفی کردند.

پس از اعلام عدنان درجال وزیر ورزش عراق در خصوص تأمین اعتبارات استخدام مربی صاحب‌نام خارجی و حمایت دولت این کشور از این تصمیم، گمانه‌زنی‌ها در خصوص گزینه‌های هدایت تیم ملی عراق از جانب رسانه‌های کشور به‌شکل جدی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌نوشته روزنامه الصباح بغداد؛ گزینه‌های هدایت تیم ملی عراق بین دو نام کارلوس کی‌ روش پرتغالی و دیک ادووکات هلندی محدود شده است اما در صورتی که توافق با این دو گزینه حاصل نشود میروسلاو اسکوب که سرمربی فعلی تیم المپیک عراق است به‌عنوان آخرین گزینه انتخاب خواهد شد.

یک منبع نزدیک به کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق در گفت‌وگوی اختصاصی با روزنامه الصباح ورزشی در این خصوص گفت:

در نشست اعضای کمیته فنی موضوعات زیادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که یکی از آنها انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بود. سرمربی سابق تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش و دیک ادووکات هلندی گزینه‌های نهایی مورد نظر هستند، در این بین از طریق یکی از دستیاران کی‌روش با وی مذاکره شده است که با پیشنهاد دو و نیم میلیون یورو موافقت اولیه خودش را اعلام کرده است، در همین حال مدیر برنامه‌های دیک ادووکات هلندی هم اعلام کرده است این مربی به حضور در کادر فنی تیم ملی عراق علاقه‌مند است. کمیته فنی فدراسیون فوتبال عراق با وجود این مقرر کرد در صورتی که به هر دلیلی توافق لازم با یکی از این دو مربی صورت نگیرد مربی تیم ملی المپیک هدایت تیم ملی عراق را به‌عهده خواهد گرفت.

در همین حال رسانه‌های عراقی از پاسخ منفی اریک هامرین مربی ۶۴ساله سوئدی برای هدایت تیم ملی عراق خبر داده‌اند. گفته می‌شود هامرین اعلام کرده است به‌دلیل رفتار نامناسب فدراسیون عراق با کاتانس و عدم پرداخت دستمزد این مربی همچنین شرایط نامناسب موجود در فوتبال این کشور تمایلی به مذاکره در این خصوص ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیک ادووکات تیم ملی عراق فدراسیون فوتبال عراق تیم ملی عراق دیک ادووکات فدراسیون فوتبال عراق کارلوس کی روش هدایت تیم ملی عراق دیک ادووکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد

 تیم فوتبال النصر ریاض با هت‌تریک رونالدو حریف خانگی‌اش در لیگ حرفه‌ای عربستان را با شکست ۶گله بدرقه

به گزارش تسنیم، در یکی از دیدارهای امشب (جمعه) هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان تیم النصر از الوحده میزبانی کرد و در پایان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد.

برای تیم شهر ریاض در این بازی کریستیانو رونالدو (5، 12 و 52)، اوتاویو (18)، سادیو مانه (45) و محمد الفتیل (88) گل زدند.

النصر در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با 74 امتیاز پس از الهلال 83 امتیازی دوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد