Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا محمدی‌امین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد با بیان اینکه ۲۶ حوزه علمیه در لرستان وجود دارد، اضافه کرد: در این حوزه‌ها حدود ۲۰۰۰ طلبه در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه علمیه در استان گفت: این مرکز به روحانیون در حال تحصیل یا تبلیغ و حتی خانواده طلبه‌های وفات یافته با حفظ شان آنان خدمات‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی‌امین بیان کرد: متاسفانه برخی از مردم درک درستی از شرایط طلبه‌ها ندارند و فکر می‌کنند که حداقل مشکل مالی نداشته باشند در حالی‌که اینطور نیست.

مدیرکل خدمات حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه اکثر طلبه‌ها در عسر و حرج هستند، افزود: طلاب لرستانی شرایطشان از همه سخت‌تر بوده و خیلی گرفتارند.

وی اظهار کرد: طلبه‌های لرستانی منحصر به فرد هستند و چون مردم این دیار از نجابت خاصی برخوردارند برای همین تا مجبور نشوند کمک نمی‌گیرند.

محمدی‌امین به مشکل مسکن طلبه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: قبلا برای تهیه خانه به آنان تسهیلاتی مانند مسکن مهر داده می‌شد و با تامین زمین از راه‌ و شهرسازی، کم‌کم هزینه ساخت آن را پرداخت می‌کردند اما حال تعطیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اگر زمین را تهیه کنند به آنان وام ساخت مسکن پرداخت می‌شود اما این کار هم با توجه به تورم فعلی امکان‌پذیر نیست و با این پول‌های اندک نمی‌توان کاری از پیش برد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان طلبه ها مسکن مهر تحصیل طلبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، طلبه ها و اساتید مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) به همراه بسیجیان شهر خضری دشت بیاض به کمک مردم دهستان کرغند شتافتند.


این تیم برای لایروبی منازل و کوچه‌ها به دهستان کرغند اعزام شدند.  

سیل در دو روز گذشته دهستان کرغند و برخی روستاهای خراسان جنوبی را در نوردید و خساراتی به بار آورد. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی







دیگر خبرها

  • نورپردازی برج آزادی با نام خرم آباد
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد