Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مؤسسه شهید حسن باقری با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای نشان داد که تحقق عدالت اجتماعی در اولویت برنامه‌های ایشان قرار دارد، تصریح کرد: این دست اقدامات روحیه‌بخشی در جامعه را افزایش می‌دهد. سردار فتح‌الله جعفری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اولین سفر استانی رئیس قوه قضائیه که در دومین هفته انتصاب‌شان به استان ایلام صورت گرفت، گفت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در همین آغازین روزهای ریاست خود در قوه قضائیه نشان داد که شایستگی احراز این سمت مهم و سرنوشت‌ساز در کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، توان کار میدانی در قوه قضائیه را دارد رئیس مؤسسه شهید حسن باقری، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را مدیری با سابقه، زحمت‌کش و توانمند برشمرد و تصریح کرد: ایشان توان کار میدانی را در مجموعه قوه قضائیه دارند و طی دو هفته اخیر نشان دادند که مدیری میدانی هستند.   جعفری با تأکید بر اینکه حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در صحنه و میدان باعث می‌شود تا توقعات مردم از ایشان در آینده بیشتر شود، اضافه کرد: این رویه امید بخشی در جامعه ایجاد می‌کند و ان‌شاءالله بتوانند این مسیر را ادامه دهند.    رئیس مؤسسه شهید حسن باقری با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای نشان داد که تحقق عدالت اجتماعی در اولویت برنامه‌های ایشان قرار دارد، تصریح کرد: این دست اقدامات روحیه‌بخشی در جامعه را افزایش می‌دهد.   برخورد با فسار و رانت، از نقاط قوت کارنامه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای
جعفری برخورد با فساد و رانت را از نقاط قوت کارنامه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای برشمرد و اضافه کرد: ایشان با حضور در بین مردم نشان داد که مشکلات تنها با حضور در بین مردم و لمس مشکلات آن‌ها از نزدیک قابل حل است.    رئیس مؤسسه شهید حسن باقری با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای نشان داد که مدیر پشت میز نشین نیست، اظهار داشت: حضور در بین مردم از امتیازات مدیران جهادی است، امروز ایشان در شرایط خیلی حساسی ریاست این قوه را بر عهده دارند، ان‌شاءالله با یاری خداوند متعال بتوانند در این مأموریت هم سربلند باشند.   بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج: گروهک تروریستی نفاق روسیاه تاریخ است

انتهای پیام/

برچسب ها: فتح الله جعفری حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای قوه قضائیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فتح الله جعفری حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای قوه قضائیه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، بخشنامه مدیران میانی گمرک که براساس آن کالاهای مجاز مشروط را مشمول کالاهای ممنوعه قرار داده بود باطل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، مدیران میانی گمرک جمهوری اسلامی ایران در شهریور ماه سال ۱۴۰۲ بخشنامه‌ای صادر کرده بودند که بر اساس آن کالاهایی که به موجب قانون مجاز مشروط تلقی می‌شدند را در مشمول کالاهای ممنوعه قرار داده بود.

طبق قانون کالاهای ممنوعه باید توسط دولت ضبط شود.

با اعتراض رئیس دیوان عدالت اداری و دعوت از شکات و طرفین پرونده، این بخشنامه مدیران میانی گمرک در هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مورد بررسی قرار گرفت.

طبق قانون اساسا صدور بخشنامه توسط مدیران میانی گمرک مستند قانونی ندارد و مدیران میانی گمرک با صدور این بخشنامه در صدد تفسیر قانون بودند که تفسیر قانون از وظایف قانون گذار و قضات است.

با توجه به این موضوع هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، بخشنامه مدیران میانی گمرک جمهوری اسلامی ایران را باطل کرد.

یکی از دلایل ابطال این بخشنامه از سوی دیوان عدالت اداری این موضوع عنوان شده است که قانون گذار در سال ۱۴۰۰، موارد کالاهای ممنوع که توسط دولت می‌تواند شناسایی شود را به عنوان کالاهای مجاز مشروط می‌داند.

طبق قانون کالاهای مجاز مشروط از طریق متروکه شدن قابل فروش توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قابل عرضه در بازار هستند.

گمرک با صدور این بخشنامه درصدد ضبط این کالاها بود که با حکم هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، بخشنامه مدیران میانی گمرک به دلیل خارج بودن از حدود قانون و اینکه در صدد تفسیر قانون بودند، باطل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • توصیه رئیس قوه قضائیه به قضات در هرمزگان
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟