Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمعیت هلال احمر از ورود هفتمین محموله واکسن کرونا به کشور که از سوی این جمعیت تامین شده، خبر داد. رییس جمعیت هلال احمر از ورود هفتمین محموله واکسن کرونا به کشور که از سوی این جمعیت تامین شده، خبر داد.

دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت:صبح امروز یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰، هفتمین محموله‌ واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر در فرودگاه امام خمینی (ره) برای توزیع سریع و سراسری در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این مرحله یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۶۰۰ دُز واکسن به کشور وارد شد.

به گفته وی، با ورود این محموله، واکسنها تاکنون توسط ۹ پرواز به کشور منتقل شده است و مجموعا هشت میلیون و ۱۷۴ هزار و ۴۰۰ دُز واکسن توسط هلال احمر وارد کشور شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی هلال احمر، همتی گفت: جمعیت هلال احمر در تلاش است با کمک همکارانِ سایر دستگاه‌ها و شرکای بین المللی در امر تهیه و انتقال واکسن به داخل کشور همچون گذشته فعالیت داشته باشد.

/اینسا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر هفتمین محموله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برپایی آیین اختتامیه دوره کشوری تربیت مربی مخابرات و ارتباطات رادیویی در استان سمنان خبر داد.

حسین درخشان ۱۴ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره ۳۴ نفر از فراگیران از سراسر کشور با حضور اساتید مجرب کشور در سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت چهار روز برگزار شد ادامه داد: این دوره آموزشی هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سمنان برگزار شد.

درخشان افزود: فراگیران حاضر در این دوره با سرفصل های، اصول و روشهای تدریس، شناخت بیسیم های دیجیتال، اصول مکالمه و کد و رمز ،معرفی تلفن های ماهواره ای، فنون کلاس داری، معرفی بیسیم های راه دور، انواع آنتن ها، سامانه های جهت یابی، آشنا شدند. 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به دربرگیری این دوره یادآوری کرد: در این دوره فراگیرانی از استان های مختلف کشور حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • تعداد پرستاران زن در ایران، 75درصد بیش از پرستاران مرد است
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم