Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@09:58:59 GMT

ارجائی می‌تواند باعث تحول در ورزش کشور شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۵۷۶۶

ارجائی می‌تواند باعث تحول در ورزش کشور شود

ملی‌پوش باسابقه بسکتبال ایران گفت: وزیر آینده باید نگاه کلی و یکسانی به همه رشته‌ها و ورزشکاران اعم از بانوان و مردان و به‌ویژه رده‌های سنی پایه داشته باشد.

به گزارش مشرق، روزبه ارغوان، ملی‌پوش باسابقه بسکتبال ایران درباره ویژگی‌های وزیر ورزش در دولت آینده گفت: نظر دادن درباره وزیر جدید برعهده مدیران است، اما من به عنوان یک ورزشکار معتقدم که وزیر آینده باید نگاه کلی و یکسانی به همه رشته‌ها و ورزشکاران اعم از بانوان و مردان و به‌ویژه رده‌های سنی پایه داشته باشد و برای همه رشته‌ها، یک شرایط حداقلی در مقایسه با کشورهای پیشرفته به لحاظ امکانات و زیرساخت‌ها را مهیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آنچه در ارتباط با بسکتبال باید بگویم، این است که سالن‌های ما در حدی نیست که باید باشد و اصلا قابل قیاس با دیگر کشورها نیست. بسکتبال ایران یک تیم صاحب قدرت در آسیا است، اما به جز سالن آزادی، شاید سالن قابل ذکر و مناسب دیگری در شأن تیم ملی نداریم.

ارغوان درباره گزینه‌های مطرح شده برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: یکی از گزینه‌های مطرح، مهندس ارجائی است. وی یکی از مدیران ورزشی و جوان کشورمان است که تا حد زیادی وی را می‌شناسم. او از پیشکسوتان بسکتبال است و در مشهد چه در عرصه ورزش و چه در عرصه‌های غیر ورزشی فعالیت‌های مفیدی داشته است. با شناختی که از وی دارم، مطمئن هستم ارجائی می‌تواند باعث تحول در ورزش کشور شود. همان گونه که هر پستی که داشته توانسته تحولی شگرف در آن ایجاد کند.

منبع: دانا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان روزبه ارغوان وزارت ورزش بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • آدرس غلط در بحث ایمنی خودرو‌ها | تحول در حوزه هوش مصنوعی 
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت