Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان ثبت نام تسهیلات طرح حمپاد برای بازنشستگان این صندوق که در مرحله تایید پروپوزال پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا هستند خبر داد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: با دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی و در مرحله سوم طرح حمپاد، علاوه بر فرزندان بازنشستگان کشوری، بازنشستگانی که پروپوزال پایان نامه آنان در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا توسط دانشگاه تایید شده باشد، می توانند برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضایی فرد با بیان اینکه «مهلت ثبت نام اینترنتی مرحله سوم طرح حمپاد تا پایان مردادماه 1400 تمدید و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir قابل انجام است» اظهار داشت: این تسهیلات برای مقطع کارشناسی ارشد 3میلیون تومان و برای مقطع دکترا 5میلیون تومان است که در صورت تامین اعتبارات لازم تا اواسط شهریور 1400 قابل پرداخت خواهد بود.
وی یادآور شد: این تسهیلات و فرآیند ثبت نام و شرایط آن دقیقا مشابه قبل است و بازنشستگان و فرزندان آنها می توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک ضمن مشاهده شرایط و ضوابط، نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک لازم اقدام کنند.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین تاکید کرد: ثبت نام در این سامانه هیچونه حقی برای پرداخت تسهیلات ایجاد نمی کند و پس از پایان مهلت ثبت نام تمامی درخواست ها بررسی و براساس اولویت ها و تعداد تسهیلات تعیین شده از سوی بانک، نسبت به پرداخت آن به افراد «واجد شرایط» اقدام خواهد شد.
به گفته او، مهلت ثبت‌نام استفاده از تسهیلات طرح حمپاد که قبلا تا 30 تیرماه تعیین شده بود، تا 31 مردادماه 1400 تمدید شده است.
گفتنی است که مرحله اول و دوم تسهیلات حمپاد در دی و اسفند سال 99 به حساب بیش از 7هزار و 400نفر از مشمولان این طرح واریز شده بود.
27 تیر 1400 10:38
کد خبر : 242,611
کلیدواژه ها: حمپاد,پایان نامه‌های بازنشستگان دانشجو
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی پایان نامه طرح حمپاد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری

حسین صابری،عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار کنونی قم بیش از ۷۲ سال سن دارد و طبق مفاد صریح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و مستندات قانونی و ماده ۹۶ این آیین‌نامه، در حال حاضر بازنشسته می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در سال ۹۵ و اصلاحات بعدی از قانونی دیگر امکان ادامه فعالیت وی در جایگاه شهردار قم امکان پذیر نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ادامه فعالیت وی در جایگاه شهرداری قم بخاطر قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، احتمال ابطال در اسناد و اوراق تعهد آور و غیرقانونی بودن در تصرف در اموال را به همراه داشته باشد.

صابری تصریح کرد: بر همین اساس هرگونه امضای پیمان و قرارداد‌ها توسط وی می‌تواند همراه با مشکلات حقوقی و خسارت برای مجموعه مدیریت شهری قم باشد.

منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود