Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، لطفی صبح امروز در برنامه گلبانگ صبح اظهار کرد: تعرفه خدمات مخابراتی در تمام بخش ها اعم از صوت و دیتا از سال ۱۳۸۲ تاکنون، یعنی 18سال افزایش نیافته است واین در حالی است که در این مدت علاوه بر تورم روزافزون سالانه، میزان تعرفه تمام حامل‌های انرژی چندین برابر افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: میزان لاوصولی مخابرات منطقه مرکزی 20 میلیارد تومان است که از میزان 10 میلیارد تومان مربوط به دستگاه‌های اجرایی است و مابقی طلب مردمی است و متاسفانه  این موضوع طرح‌های توسعه‌ای را با کندی مواجه کرده است.

لطفی اظهار داشت: آنچه طی این سال‌ها از بعد از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، باعث کاهش سودآوری و مخابرات ایران را با زیان‌های جبران ناپذیری مواجه ساخته است، مصوبات و قوانین ناقص و یک طرفه رگولاتوری و عدم تغییر تعرفه‌ها و افزایش بی‌رویه قیمت تجهیزات مخابراتی است.

سرپرست مخابرات منطقه مرکزی در ادامه با توجه به افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی بالاخص کابل‌های تلفن تاکید کرد: افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی در کنار شرایط تحریمی، مشکلات زیادی را برای مخابرات در تامین مجدد این تجهیزات ایجاد کرده است که در این راستا همکاری و مساعدت مردم در صورت مشاهده سرقت‌ها در اطلاع رسانی به پلیس 110 و سایر نیروهای امنیتی بسیار مهم و نقش آفرین در کشف سرقت‌ها است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی ورزش ورزشی تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز