Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@16:34:07 GMT

وزیر نفت دولت رئیسی چه کسی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۶۹۲۹

وزیر نفت دولت رئیسی چه کسی می‌شود؟

طبق آخرین اطلاع خبرنگار «نامه نیوز» رئیس جمهور منتخب درباره وزارت نفت به جمع بندی رسیده و قصد دارد که این وزارتخانه بزرگ و مهم را به رستم قاسمی بسپارد. بر اساس شنیده‌های خبرنگار «نامه نیوز» اما رستم قاسمی شهردار بشو نیست و قرار است که در وزارت نفت به کار گرفته شود.

رستم قاسمی از اولین نفرهایی بود که نامزدی خود در انتخابات 1400 را رسانه‌ای کرد و با وجود اینکه تاکید داشت به نفع کسی کنار نمی‌رود، نهایتا به نفع رئیسی کنار کشید!

این وزیر احمدی‌نژاد که در دوران مسئولیت خود با حواشی متعددی از جمله ماجرای گم شدن دکل مواجه بود، درحالی به وزارت نفت برخواهد گشت که همچنان از جمله چهره‌ها پرحاشیه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصا در همین چند ماه اخیر بارها اظهارنظرهای جنجالی و خبرساز داشت. مثلا سخنانش درباره نقش ایران در سوریه و یمن که اگرچه از سوی وزارت خارجه ایران تکذیب شد اما روزها در صدر اخبار و مورد توجه بود.

رستم قاسمی مهندسی عمران خوانده، یکی از فرماندهان سپاه در سال‌های دفاع مقدس بوده، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌انبیاء بوده و مسئولیت‌های اجرایی و مدیریتی بسیاری را به عهده گرفته است. او در سال 90 و به انتخاب احمدی‌نژاد وزیر نفت شد. در دولت اول روحانی نیز با حکم جهانگیری مشاور معاون اول بود./ نامه نیوز

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: رستم قاسمی وزیر نفت دولت رئیسی رستم قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی

نماینده تهران با انتقاد از وضعیت ارزش پولی در کنایه‌ای از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

 

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی