Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@14:57:29 GMT

ساخته 3 پارکینگ اضطراری در محور دستجرد-تفرش

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۷۰۲۵

ساخته 3 پارکینگ اضطراری در محور دستجرد-تفرش

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای سلفچگان اعلام کرد : درقالب طرحی امانی، با حضور ۹ نفر از عوامل راهدار و بهره مندی ۸ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری، سه باب پارکینگ اضطراری در محور دستجرد – تفرش استان قم احداث و به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: محوردستجرد - تفرش یکی ازکریدور ارتباطی بین دواستان قم و مرکزی استکه امور عمرانی و تامین ایمنی حداکثری آن، همواره دراولویت اقدامات این اداره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا قزوینیان ادامه داد: همچنین این محور به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه که از ییلاقات مهم استان قم و دارای محصولات باغی ارزشمندی است از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و دارای ترافیک چشمگیری بخصوص درایام پایانی هفته است.

وی در خصوص اقداماتی که درراستای ایمن سازی و تسهیل ترافیک در این محور به طور منظم صورت می‌گیرد اظهار کرد: طی فصل بهار و پس از پایان طرح راهداری نوروزی ، درقالب چند طرح امانی نسبت به اجرای لکه گیری آسفالت، تعریض و نصب گاردریل، تعمیر و تعویض تابلو و علائم ترافیکی، شانه سازی و... دراین محور اقدام شده است .

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم پارکینگ اضطراری محور دستجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت

علیرضا اسدی گفت: طی سال ۱۴۰۱ در مجموع پنج میلیون و ۲۶۶ هزار تن کالا و بار در قم جابه‌جاشده بود.

 معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم با بیان اینکه جابه‌جایی این میزان تناژ کالا در سال ۱۴۰۲ در قالب ۵۲۴ هزار بارنامه صادر شده انجام شده‌است، اضافه کرد: تعداد بارنامه‌ها نیز در مقایسه با سال ۱۴۰۱ (۴۶۱ هزار بارنامه) ۱۴ درصد رشد داشته است.

اسدی عنوان کرد: ۴۲ شرکت حمل‌ونقل کالا، ۳ هزار و ۸۷۳ دستگاه ناوگان باری، ۲ هزار و ۸۷ دستگاه وانت‌بار و درمجموع چهار هزار و ۹۲۹ نفر راننده در بخش حمل‌ونقل کالا استان قم به فعالیت مشغول هستند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم تصریح کرد: فراورده‌های دامی، سیمان، آهن‌آلات و کود به ترتیب بیشترین فراوانی کالای حمل شده طی سال ۱۴۰۲ از این استان را به خود اختصاص داده‌است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم یادآورشد: با توجه‌به بررسی‌های به‌عمل‌آمده و هدف‌گذاری‌های لحاظ شده، پیش‌بینی می‌شود شاهد جابه‌جایی بیش از هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا طی امسال  در استان قم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند