Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطین، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز در ادامه اقدامات تحریک آمیز و تجاوزکارانه خود به مسجدالاقصی یورش بردند و پس از ضرب و شتم محافظان مسجدالاقصی و تخلیه منطقه باب الاسباط، نمازگزاران فلسطینی را تحت محاصره قرار دادند.

نظامیان صهیونیست در تمامی بخش های قدیمی قدس مستقر شده اند و با شلیک گاز اشک آور مانع از ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صهیونیستها پیش از این اعلام کرده بودند امروز یکشنبه در سالروز آنچه «تخریب هیکل» می نامند قصد دارند وارد مسجدالاقصی شوند. این در حالی است که از صبح امروز صهیونیستها هجوم به مسجدالاقصی را آغاز کرده اند.

فراخوان برای مقابله با این اقدامات امسال با ابتکار جنبش حماس آغاز شده است. حماس از شهروندان فلسطینی خواسته است که روز عرفه روز راهپیمایی برای مسجدالاقصی باشد.

۱۰:۲۶ ایجاد ایست بازرسی در منطقه باب العمود

نظامیان صهیونیست در منطقه باب العمود در بخش قدیمی قدس، ایستهای بازرسی ایجاد کرده اند.

۱۰:۰۳ ضرب و شتم نمازگزاران فلسطینی در مصلی القبلی

صهیونیستها با ورود به مصلی القبلی، نمازگزاران فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. گفته می شود نظامیان صهیونیست علاوه بر شلیک گاز اشک آور از گلوله های پلاستیکی استفاده می کنند تا مقدمه ورود شهرک نشینان به مسجدالاقصی را فراهم کنند.

۸:۰۰ هشدار گروههای مقاومت به رژیم صهیونیستی

گروههای مقاومت فلسطین در نوارغزه نسبت به هر گونه تعرض صهیونیستها به مسجدالاقصی هشدار دادند. گروههای فلسطینی اعلام کردند که در برابر تعرض صهیونیستها به مسجدالاقصی سکوت نخواهند کرد.

در این پیام آمده است که هر گونه تعرض به مسجدالاقصی یا برپایی تحصن در محوطه یا صحن های مسجدالاقصی موجب به آتش کشیدن منطقه و ورود به دور جدید درگیریها خواهد شد. گروههای فلسطینی در ادامه تاکید کردند که مقاومت برای دفاع از قدس و مقدسات آن هر لحظه امکان دارد دست به سلاح شود.

کد خبر 5260477

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی فلسطین نظامیان صهیونیست ایالات متحده امریکا افغانستان لبنان عراق طالبان رژیم صهیونیستی روسیه ایران فلسطین ترکیه سوریه سعد الحریری مذاکرات صلح افغانستان فرانسه نمازگزاران فلسطینی ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «غسان ابو سته» پزشک فلسطینی از ممانعت مقامات فرودگاه «شارل دوگل» فرانسه نسبت به ورود وی به خاک این کشور خبر داد.

این در حالی است که دکتر غسان ابو سته قرار بود در سنای فرانسه سخنرانی داشته باشد، اما مقامات فرودگاه شارل دوگل فرانسه به بهانه اینکه آلمان وی را به مدت یک سال به خاک اروپا ممنوع الورود کرده، از ورود او به خاک فرانسه جلوگیری کردند.

دکتر ابو سته که شاهد نخستین ماه‌های جنایت‌های اشغالگران در نوار غزه طی جنگ جاری بوده تاکید کرد که اروپا قصد دارد صدای شاهدان عینی نسل‌کشی جمعی ساکنان نوار محاصره‌شده غزه از سوی رژیم صهیونیستی را خاموش کند.

کد خبر 6096469

دیگر خبرها

  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی