Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:02:33 GMT

ثبت رکورد تازه در واکسیناسیون کرونا در قم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۷۰۷۱

ثبت رکورد تازه در واکسیناسیون کرونا در قم

گزارش خبرگزاری مهر، سیامک محبی گفت: روز گذشته بیست و ششم تیرماه با تزریق ۵ هزار دوز واکسن به گروه‌های هدف و بیماران خاص واکسیناسیون کرونا در قم رکوردی تازه ثبت کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت در هر شیفت برای هر تیم بهداشتی، تزریق ۵۰ دوز واکسن کرونا تعریف شده است این در حالی است که طی روز گذشته تزریق واکسن در استان قم با ۱۷ تیم در دو شیفت از ۱۷۰۰ دوز فراتر رفت و به تزریق ۵۰۰۰ دوز واکسن به گروه‌های هدف رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت قم با اشاره به حجم بالای کاری مدافعان سلامت در امر واکسیناسیون، تست کرونا (روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰) رهگیری و ناظران بهداشتی طی روز گذشته تصریح کرد: همکاران ما دیروز در مراکز واکسیناسیون، مراکز منتخب درمان سرپایی کرونا، ناظران بهداشت محیط و حرفه‌ای، تیم‌های رهگیری و همکاران ستاد، تابلوهای زیبایی از خدمت رسانی صادقانه را در حوزه درمان به تصویر کشیدند.

وی در پایان واکسیناسیون حداکثری و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی را عامل قطع زنجیره کرونا دانست و گفت: همشهریانی که در اولویت تزریق واکسن هستند می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون اقدام به تزریق کنند.

کد خبر 5260492

منبع: مهر

کلیدواژه: قم دانشگاه علوم پزشکی قم واکسن کرونا ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا شورای نگهبان اردبیل سیلاب قوه قضاییه عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته مراکز نیکوکاری ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب و به خانواده‌های نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

آسوده ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱,۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹,۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6098365

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب