Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مهدی علی‌نژاد» روز یکشنبه در مجمع عمومی فدراسیون شنا اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی به شدت به موضوع هیات‌های استانی برای واگذاری اماکن ورزشی و استخرها حساس هستند. به هر حال وزارت در کنار هیات‌ها است و باید اصلاح قانونی صورت بگیرد. تا زمانی که هیات‌ها، اماکن ورزشی استاندارد نداشته باشند عملا ورود به حوزه قهرمانی با دشواری‌های همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به تعطیلی استخرها به دلیل پاندمی کرونا اشاره کرد و گفت: در شرایطی که بحث درآمدزایی فدراسیون با تعطیلی استخرها دچار مشکل شده، حرکت به سوی جذب حامیان مالی در جهت پیشبرد برنامه‌ها راهگشا است. وزارت ورزش با افزایش اعتبار فدراسیون شنا تلاش کردند تا عملا این بخش درگیر مسائل مالی نشود.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: کرونا آسیب جدی به ورزش‌های آبی زد چرا که حدود یکسال اکثر استخرهای کشور تعطیل بودند. استخرهای روباز در دسته‌بندی گروه یک قرار گرفتند تا بتوانند با شرایط ویژه‌ای فعالیت کنند. پیگیری‌هایی برای استخردارها و باشگاه‌داران انجام دادیم تا قریب به ۲۵۰ میلیارد ریال وام تعلق بگیرد. امکانی که وجود داشت این بود که به صورت حداقلی آسیب ها را جبران کند.

وی افزود: ورزش شنا و شیرجه و واترپلو ظرفیت خوبی در ایران دارد. در واترپلو کارهای خوبی انجام شده است. سوم بازی‌های آسیایی هستیم ولی در شنا و شیرجه نیاز به فعالیت گلخانه‌ای و سرمایه‌گذاری روی استعدادها داریم. اطمینان دارم بعد از کسب موفقیت در رشته‌های شنا شاهد جذب سرمایه بیشتر در این بخش خواهیم بود. 

علی‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در فدراسیون شنا افزود: محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا از مدیران خوب و با سواد و قهرمانان ارزنده است که این مسوولیت را بر عهده گرفته است. اگر چنین فردی نتواند به اهداف خود برسد احتمالا سایر افراد هم توفیق نخواهند داشت. شنا یک ورزش عمومی در ایران است و ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد که با بهره‌گیری از این پتانسیل بین بخشی، می‌توان کارهای زیادی انجام داد. زمینه حمایت در بین مدیران دستگاه‌های صنعتی وجود دارد زیرا شنا در بین آحاد جامعه علاقه مندان زیادی دارد و با ایجاد منابع در این خصوص می‌توان کار گلخانه‌ای را پیش برد. امیدوارم با سرعت یافتن واکسیناسیون عمومی در کشور شاهد قطع کرونا و افزایش فعالیت‌های خانواده شنا باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون شنا واترپلو محسن رضوانی فدراسیون شنا محسن رضوانی مهدی علی نژاد واترپلو فدراسیون شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است