Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی گفت: در چند روز اخیر در استان تهران شاهد افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری و همچنین فوتی ها بوده ایم. در حال حاضر ۷۴۰۰ بیمار در بیمارستان های استان تهران بستری هستند، لذا برای مدیریت این بیماری همانند پیک های قبلی همکاری مردم نقش موثری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میانگین رعایت پروتکلهای استان تهران نسب به میانگین کشور بالاتر است اما با توجه به تراکم بالا و افزایش مسافران مترو و اتوبوس شاهد افزایش ابتلا به ویژه از نوع دلتای کرونا ویروس هستیم، ادامه داد: مصوب شد که با همکاری اصناف در شرایط قرمز استان تهران مشاغل گروه هایی که منع فعالیت دارند مورد نظارت بیشتر قرار بگیرد. به این ترتیب تالارها و رستوران ها به جز موارد بیرون بر به همراه پاساژها و سینماها با همکاری اتحادیه ها تشدید نظارت ها برایشان در دستور کار قرار گرفته تا شرایط مدیریت و کنترل بهتر فراهم شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در بحث تامین واکسن ۸۱ مرکز تجمیعی مشغول فعالیت هستند که روز گذشته ۴۴ هزار واکسن تزریق شده است و در نمایشگاه بین المللی نیز هماهنگی های لازم انجام شده تا غرفه هایی برای تزریق واکسن اختصاص دهد.

محسنی بندپی با بیان اینکه ۱۵ تیم بازرسی مشترک میان اصناف و دادستانی به عنوان اکیپ های بازرسی تشکیل شده اند تا با مشارکت بر روند اجرای پروتکلها نظارت کنند، ادامه داد: همچنین در جلسه امروز مطرح شد که یکی از مصوبات در خصوص زیان هایی باشند که اصناف دیده اند که برای جبران آنها به ستاد ملی پیشنهاداتی ارائه شده است. 

وی درباره روند واکسیناسیون گفت: در استان تهران در ابتدا ۶۸ تا ۷۰ ساله ها ثبت نام کردند اما از دیروز ۶۰ سال به بالاها هم ثبت نام کردند که در تهران یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارند که براساس پیامک ارسالی می توانند به مراکز برای تزریق واکسن مراجعه کنند. با توجه به آمارها برای همه گروه های سنی به اندازه کافی واکسن وجود دارد تا در ۲۰ روز آینده گروه سنی بالای ۶۰ سال تزریق واکسنشان انجام شود.

پربیننده ترین خبر خوش روحانی درباره واکسیناسیون معلمان معلمان منتظر افزایش حقوق ۲۵درصدی باشند مـحاسبه فوق العاده ویژه معلمان حداقل ۲۱و حداکثر ۲۷درصد پیشنهاد تعطیلی ۳روزه تهران و کرج خبر خوب برای نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان

 روح اله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری است.

او تصریح کرد: از نیمه دوم هفته به بعد شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود که پس از آن بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در استان همدان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان، فامنین و بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

روح اله زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۲ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند