Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های عید غدیر شهر کرج اظهار کرد: غدیر عید بزرگ شیعیان است وظیفه داریم این عید را بزرگ بشماریم.

وی ادامه داد: باید فرهنگ غدیر را در بین نسلمان بزرگ بشماریم و بتوانیم وظیفه خود را در شهر کرج به نحو شایسته انجام دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط کرونا تدابیر خاصی برای برپایی عید غدیر اتخاذ شده است، تصریح کرد: بر این اساس با هماهنگی شهرداری و شهردار کرج مقرر شد چند روز مانده به غدیر ۵۲ ایستگاه نوای علوی را در سطح شهر کرج جانمایی شود تا محیط شهر مفرح و متناسب با این ایام عید غدیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت ایستگاه‌ها در قالب پویش مهر علوی است

وی با بیان اینکه این ۵۲ ایستگاه در قالب پویش مهر علوی کار خود را آغاز می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این پویش ۱۱۰ پاور بانک، ۱۱۰ کیف و لوازم‌التحریر، تعداد قابل توجهی کارت هدیه و ۳ جایزه ۱۱۰ میلیون ریالی برای شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی خانوادگی صبح عید غدیر از میدان والفجر تا میدان جمهوری به قید قرعه اهدا می‌شود.

زنجانی با بیان اینکه صبح عید غدیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جشن حضور در میدان جمهوری برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های ویژه‌ای از جمله غرفه‌های اطعام، غرفه‌های ویژه کودکان، غرفه خانواده همراه با جوایز متنوع برپا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به برپایی غرفه عقد اخوت و کاروان غدیر اظهار کرد: گوشه‌های از خطبه غدیر توسط بسیج طلاب خوانده می‌شود و در این بخش مسابقه و جوایزی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در شهر کرج بیشتر برنامه‌ها به صورت غیرتجمعی و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

زنجانی متذکر شد: از خیرین و باشگاه خیرین اصناف و بازاریان البرز که ما را برای برگزاری این جشن بزرگ یاری کردند، قدردانی می‌کنم.

کد خبر 5260526

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه البرز عید غدیر خم شهر کرج ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا شورای نگهبان اردبیل سیلاب قوه قضاییه عکس استانها عید غدیر شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح آغاز شد. آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.
همچنین آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم فردا برگزار می‌شود.
 در استان یزد، ۱۵ هزار و ۳۲۴ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ باهم رقابت می‌کنند که ۹ هزار و۶۸۸ نفر داوطلب زن و ۵ هزار و ۶۳۶ نفر داوطلب مرد هستند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان یزد، در خصوص زمان و مکان برگزاری این آزمون در دانشگاه یزد تصریح کرد: محل آزمون داوطلبان گروه آموزشی علوم ریاضی صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، در ساختمان توحید، داوطلبان گروه آموزشی علوم انسانی در همان زمان، در سالن‌های فجر، غدیر و ساختمان علوم است.
میرحسینی اظهار داشت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر هم ، عصر امروز در سالن‌های غدیر و ساختمان توحید و داوطلبان گروه زبان‌های خارجی نیز عصر در محل سالن فجر به رقابت خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: محل آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در محل سالن‌های غدیر، فجر و ساختمان توحید است. 
میرحسینی تأکید کرد: به‌منظور رفاه شرکت‌کنندگان، داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها سالن‌های غدیر و فجر است از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه و داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها ساختمان‌های توحید و علوم است از ورودی بصیرت واقع در بلوار شهیدان اشرف به دانشگاه وارد شوند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان خاطر نشان کرد: به همراه داشتن کارت ورود به آزمون به همراه یک کارت شناسایی معتبر عکس دار الزامی است.

دیگر خبرها

  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد