Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مهران تیشه‌گران در این خصوص اظهار داشت: جوایز فوتبالیست‌های ناشنوا که در مسابقات انتخابی المپیک برزیل مقام اول را به دست آوردند و مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی جوانان و بزرگسالان ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان کشتی در ترکیه و همچنین کادر فنی و سرپرستان کاروان اعزامی به این رقابت‌ها به حساب آنان واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مبلغ جوایز مدال‌آوران قهرمانان توضیح داد: به مدال‌آوران فوتبال ۱۰ میلیون، قهرمانان کشتی بزرگسالان (مدال طلا) ۶ میلیون، (مدال نقره) ۳ میلیون و (مدال برن)ز ۲ میلیون و جوانان (مدال طلا) ۴ میلیون، (مدال نقره) ۲ میلیون و (مدال برنز) یک میلیون پرداخت شد.

تیشه‌گران خاطرنشان کرد: قرار بود جوایز مدال‌آوران قهرمانی جهان و انتخابی المپیک طی مراسمی به آنها اهدا شود که به خاطر کرونا امکان برگزاری مراسم وجود نداشت و قرار بر این شد پاداش ورزشکاران که بیش از ۹۰ نفر  هستند به حساب آنها واریز شود.

وی افزود:  فدراسیون به تعهدات خود در خصوص پرداخت جوایز قهرمانان عمل کرد و امیدواریم شاهد رشد و توسعه ورزش ناشنوایان و موفقیت‌های بیشتر آنان بویژه در المپیک برزیل باشیم.

دبیر فدراسیون ناشنوایان معرفی شد

«مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان در حکمی «مهدی نصیبی» رسما به عنوان دبیر فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان منصوب کرد.

نصیبی از فروردین ماه ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون مشغول بکار شده بود و اکنون با حکم وزیر ورزش رسما مسئولیت دبیری این فدراسیون را عهده دار شد و در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون حکم خود را از «عبدالحمید احمدی» معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دریافت کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزش ناشنوایان ایران ورزش ناشنوایان مدال آوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران، درباره این مراسم اظهار کرد: اینکه امروز چنین مراسمی برگزار می‌شود برای ورزشکاران اتفاق بزرگی است و جوایز خودشان را می‌گیرند.

رئیس فدراسیون کشتی درباره اینکه چراغ مجلس امروز فدراسیون کشتی است و درخواست شما از رئیس جمهور چیست، عنوان کرد: ۲ بخش است؛ یک بخش دیدگاه رئیس جمهور است و یک بخش دیگر بدنه دولت و سیاسیون است. آقای رئیس جمهور به خاطر گرفتاری‌هایی که دارد به اندازه خودش به ورزش نگاه دارد، اما کافی نیست.

دبیر ادامه داد: متاسفانه ورزش در دیدگاه سیاسیون ما جای خود را پیدا نکرده و از قدیم به آن ابزاری نگاه می‌شد. به شما قول می‌دهم اگر به ورزش نگاه درستی شود، اثرات پربرکتی در جامعه خواهد داشت. آقای رئیسی همیشه به ما محبت داشته، اما در کل مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند. جایگاه ورزش را باید ببینند چقدر اثرگذار است. رئیس فدراسیون کشتی در مورد تصمیم فدراسیون در رقابت یزدانی و قاسم‌پور و وضعیت کلی تیم برای المپیک، گفت: ما اگر بتوانیم یک طلا بگیریم، کلاه‌مان را روی هوا می‌اندازیم و هنر کرده‌ایم. کار در المپیک سخت است. در مورد یزدانی هم به موقع صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد