Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس ۲۴، آنگلا مرکل، صدراعظم، امروز یکشنبه از مناطق سیل زده در آلمان بازدید و با بازماندگان قربانیان دیدار می‌کند.

قرار است مرکل به روستای شولد در ایالت راینلاند-فالتس، در غرب آلمان، یکی از دو منطقه ای که در اثر سیل  سخت آسیب دیده‌اند، سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط در ایالت راینلاند-فالتس پلیس ۱۱۰ کشته و ۶۷۰ زخمی بر اثر رانش زمین و وقوع سیل ثبت کرده است.

صدر اعظم آلمان که  زمان وقوع  این حادثه برای دیدار با بایدن به آمریکا سفر کرده بود در بیانیه‌ای نسبت به خسارات گسترده ناشی از این سیل  ابراز تاسف کرد و آن را فاجعه خواند.

 براساس اعلام آمارهای رسمی شمار کشته شدگان سیل  و طغیان رودخانه‌ها، رانش زمین، و سقوط دکل‌های برق در غرب آلمان و بلژیک حداقل به ۱۷۰ نفر افزایش یافته است. مقامات محلی می گویند شمار افراد مفقود نامعلوم است و بیم آن می رود طی روزهای آتی شمار تلفات سیل افزایش یابد.

تنها در آلمان حدود ۱۴۳ نفر بر اثر جاری شدن سیل جان خود را از دست داده اند. مقامات آلمان می‌گویند این بدترین فاجعه طبیعی در نیم قرن گذشته در این کشور است. مردم در شهر‌های مختلف آلمان می‌گویند همه چیز در شهر‌ها نابود شده؛ تقریبا هیچ منظر‌ه‌ای قابل رویت نیست.

فرانک والتر اشتاین مایر، رییس جمهور آلمان گفت: با خانواده‌هایی که عزیزان خود را در سیل از دست داده اند به شدت همدردی می‌کنیم. مقامات گفته اند در پی ترس از شکستن دیواره‌های سدی در شهر واسنبرگ نزدیک کلن آلمان حدود ۷۰۰ نفر از اهالی مناطق اطراف مجبور به تخلیه خانه هایشان شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل اروپا آنگلا مرکل آمار تلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیما،محمد بسام الجمل خبرنگار فلسطینی که در حمله هوایی دیشب رژیم صهیونیستی به خانه‌اش در شرق رفح زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید. 

با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ تاکنون به ۱۴۱ نفر افزایش یافت. 


دیگر خبرها

  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه