Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@11:18:14 GMT

جزئیات فروش فیدلیتی با قیمت قطعی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۷۷۹۱

جزئیات فروش فیدلیتی با قیمت قطعی

تین نیوز

مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه خودروسازی بهمن گفت: خودرو فیدلیتی این گروه خودروسازی، ۵ مرداد ۱۴۰۰ به صورت نقدی به فروش می‌رسد.

به گزارش تین نیوز ،مجتبی نظری افزود: فروش نقدی خودروی فیدلیتی از ساعت ۱۰ صبح ۵ مرداد آغاز می‌شود که حداکثر زمان در نظر گرفته شده برای این فروش نقدی یک هفته است، اما میزان فروش همان میزان تولید تا ان تاریخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: فیدلیتی با دو مدل ۵ نفره با قیمت ۶۵۵ میلیون تومان و ۷ نفره با قیمت ۶۷۰ میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می‌رسد.

نظری گفت: ثبت نام فیدلیتی به صورت اینترنتی و از طریق وبسایت گروه بهمن یا مراجعه مستقیم به آدرس https://iranecar.com امکان پذیر است.

وی افزود: برای طرح فروش فوق‌العاده خودروی فیدلیتی نیز درخواستی را به وزارت صمت ارائه کردیم و منتظر جواب این وزارتخانه هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فیدلیتی گروه خودروسازی بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس

امیرمسعود عابدین: سری Shanhai سال گذشته توسط Jetour با مدل L۹ معرفی شد و یک سری خودروهای انرژی جدید برای جتور، برند زیرمجموعه چری است. L۷ جدید دارای یک نمای جلوی کاملاً بسته با چراغ‌های روشنایی در روز و نوار نازک بوده که در امتداد کاپوت قرار گرفته است. چراغ‌های اصلی در کنار ورودی‌های هوای مشکی رنگ، در قسمت پایینی سپر قرار دارند.

در نمای عقب چراغ‌های متصلی وجود دارد که ظاهر آن بسیار نزدیک به فیدلیتی پرستیژ است.

به گزارش خبرآنلاین، نوشته C-DM در نمای پشتی، مخفف سیستم ترکیبی پلاگین Kunpeng Chery است. این پیشرانه از یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو برای تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت به همراه یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند. در حال حاضر مشخصات موتور الکتریکی و ظرفیت بسته باتری Gotion مشخص نیست.

فضای داخلی L۷ نمایش داده شده در نمایشگاه، ترکیب رنگ سفید و آبی داشت. یک صفحه‌نمایش دوگانه بزرگ همراه با یک نمایشگر کنترل سیستم تهویه‌مطبوع در کابین خودرو وجود دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899813

دیگر خبرها

  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس