Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@03:20:03 GMT

افزایش دما در بیشتر مناطق

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۷۸۰۸

افزایش دما در بیشتر مناطق

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرتضی ضرابی افزود:​ برای امروز بارش‌های موسمی در جنوب و جنوب شرق کشور پیش بینی می‌شود که این روند موجب بالا آمدن آب رودخانه‌ها، سیلاب و گرفتی معابر می‌شود.

وی ادامه داد: این شرایط همچنین در مناطقی از استان کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، بخش‌های جنوبی سیستان و بلوچستان و قدری ضعیف‌تر در نیمه شرقی و نیمه جنوبی شرق استان خوزستان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس هواشناسی گفت: بارش‌ها همچنین در بخش‌های جنوبی استان یزد و جنوب غرب استان اصفهان پیش روست.
 ضرابی افزود: بارش‌ها به شکل پراکنده برای امروز و فردا در شمال کشور تداوم خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی همچنین برای بخش‌هایی از شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی، مناطقی از استان مازندران و همچنین سمنان و بخش‌های مرتفع این استان و ارتفاعات شمال شرق استان تهران بارش‌های پراکنده پیش بینی کرد.

وی برای نیمه شرقی کشور به ویژه زابل، تقویت باد‌های ۱۲۰ روزه را پیش بینی کرد و گفت: آب‌های خلیج فارس و مناطق شرقی تنگه هرمز متلاطم و مواج خواهند بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مرتضی ضرابی کارشناس سازمان هواشناسی افزایش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور گفت: طی امروز شدت بارش در جنوب و شرق کشور خواهد بود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور شاهد بارش خواهیم بود و در شمال غرب، سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه شدت بارش در جنوب و شرق کشور خواهد بود، افزود: جمعه در نوار غربی کشور رگبار و رعد و برق، در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، شرق و شمال شرق، بارش پراکنده و در مناطق مرکزی، جنوب و جنوب شرق، بارش خفیف باران و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: جمعه بارش در غرب و جنوب غرب شدت خواهد داشت و شنبه در نوار شمالی و بعضی مناطق شرق و غرب کشور رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

ضیائیان ادامه داد: یکشنبه در نوار شمالی کشور ابرناکی و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست، همچنین سامانه بارشی دوشنبه از غرب وارد کشور و در نیمه غربی، موجب ابرناکی، رگبار و رعد و برق موقتی خواهد شد؛ امروز مناطق مرکزی خلیج فارس، جمعه تنگه هرمز و جمعه و شنبه دریای خزر مواج پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، ابری همراه با رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد با بیشینه ۲۱ و کمینه ۱۱ درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، نیمه ابری و احتمال بارش پراکنده، گاهی وزش باد شدید و به تدریج کاهش ابر با بیشینه ۲۴ و کمینه ۱۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 749903

دیگر خبرها

  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور 13 و 14 اردیبهشت 1403 / بارش باران در این استان ها
  • ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد