Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@09:56:00 GMT

راه‎‌های روستایی قزوین نیازمند رسیدگی جدی هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۷۹۸۲

راه‎‌های روستایی قزوین نیازمند رسیدگی جدی هستند

به گزارش ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان قزوین با تاکید بر توزیع عادلانه بودجه از سوی مسوولان، افزود: در حوزه راه های روستایی با وجود اقدامات و خدمات انجام شده هنوز با عقب ماندگی روبرو هستیم به ویژه در شهرستان قزوین وضعیت خیلی از راه های روستایی مناسب نیست و به طور جدی نیازمند ترمیم، بهسازی و آسفالت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته از وزیر راه و شهرسازی برای آسفالت و بهسازی 147 کیلومتر از راه های قزوین قول مساعد گرفتیم اما هنوز محقق نشده و انتظار داریم تا مدیرکل راه و شهرسازی استان پیگیر این موضوع باشد.

وی با بیان اینکه تحول خوبی را در حوزه سلامت و بهداشت شهرستان قزوین شاهد هستیم،افزود: در همین راستا اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی با پیگیری های انجام شده سه برابر شده است.

محمدییگی گفت: از دانشگاه علوم پزشکی قزوین می خواهیم تا طرح های سلامت محور را در مناطق محروم و شهرهای کوچک قزوین در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: در سال گذشته برای ایجاد درمانگاه در اقبالیه و معلم کلایه اعتبار تعیین شد اما متاسفانه محقق نشد و امیدواریم امسال این موضوع عملیاتی شود چرا که این شهرها نیاز مبرم به درمانگاه دارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار توجه بیشتر به شهرک های صنعتی کوهین، طارم و الموت شد و گفت: جذب سرمایه گذار نباید محدود به چند شهرک خاص باشد بلکه باید سرمایه گذاران را برای حضور در نواحی صنعتی و شهرک های صنعتی کوچک نیز تشویق کرد و امکانات و زیرساخت های لازم را در این مکان ها فراهم آورد.

وی همچنین خواستار افزایش اعتبارات فرهنگی دستگاه ها در شوراهای برنامه ریزی شهرستان ها شد و گفت: این بخش معمول در تخصیص اعتبارات مغفول واقع می شود.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی همچنین از کمبود مسجد در مناطق شمالی شهر قزوین انتقاد کرد و گفت: این مساله ضعف معماری شهری جدید ما را نشان می دهد و برای رفع این مشکل باید برنامه ریزی شود.

برچسب‌ها نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس تردد جاده ای توسعه روستایی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده قزوین آبیک و البرز در مجلس تردد جاده ای توسعه روستایی نماینده قزوین آبیک و البرز در مجلس تردد جاده ای توسعه روستایی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین

علیرضا حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: به پرونده نگهداری دو دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه تعزیرات با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز که افزون بر ضبط کالای کشف شده، متخلفان را به پرداخت سه میلیارد ۳۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

حسن پور، قاچاق را آفت زیانبار بر چرخه اقتصاد کشور، تولید ملی و اشتغال جوانان برشمرد و گفت: برای صیانت از حقوق تولید کنندگان و امنیت بازار به ویژه در سالی که با شعار جهش تولید و مشارکت مردم نام گذاری شده با هرگونه خرید فروش، حمل و نگهداری کالا‌های خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در سامانه ارتباطی ثبت یا برای رسیدگی فوری به این مرجع مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین