Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عباسی در گفت‌وگو با میزان، در اعتراض به داوری بازی جام حذفی مقابل تیم گل‌گهر اظهار داشت: روال قانونی کار را پیگیری می‌کنیم. منتظریم ابتدا با هیئت مدیره و منصوریان جلسه بگذاریم و پس از آن موضوع را پیگیری می‌کنیم. از این رو قطعا شکایت را تنظیم می‌کنیم. قرار است در مورد نحوه شکایت و مسائل دیگر اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو بعد از نهایی شدن کار هر چه اتفاق بیفتد از طریق باشگاه رسماً اعلام می‌شود.

وی با اشاره به این که اعتراضات باید منطقی و اصولی باشد خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم حضور فغانی در فوتبال ایران به دلیل فشاری است که روی داوران ما است. به خاطر دارم فغانی در چند مورد برای تراکتور در آن زمان اشتباه محض داشت. الان هم صحبت ما این است که فشار آنقدر زیاد است که فغانی می‌آید و دیگران تمکین می‌کنند تا بگویند داور از خارج آوردیم. امیدوارم عزیزی خادم به جد دنبال ورود VAR موضوع باشد تا اتفاقات داخل شش قدم و هجده قدم برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد اعتراض برخی بازیکنان به مبلغ قرارداد شان تصریح کرد: مبلغ قرارداد یکی دو مورد را تغییر دادیم البته تعداد بالا نبود. این قرارداد‌ها قبل از حضور من بسته شده بود از این رو این گله بازیکنان را در هیئت مدیره مطرح کردیم و اعضا دست ما را باز گذاشتند تا اجحافی نشده باشد. ما با بررسی عملکردشان سعی کردیم این نقص را جبران کنیم و ذهنیت بد برای بازیکنان به وجود نیاید. بیشتر بخوانید: خرمگاه: آقای منصوریان! این ره که می‌روی به ترکستان است/ داور به اعتراض بازیکن ما فحاشی کرد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید عباسی آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!