Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:56:43 GMT

برخورد با سگ‌گردانی مطالبه عمومی در استان یزد است

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۸۰۷۷

برخورد با سگ‌گردانی مطالبه عمومی در استان یزد است

گروه استان‌ها - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: برخورد جدی با مخلان امنیت اجتماعی در ۴ حوزه سگ گردانی، شرب خمر، ساخت و نگهداری مشروبات الکلی و رانندگی پرخطر در دستور کار مشترک دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا حدادزاده پیش از ظهر امروز در نشست کمیته راهبردی قضائی انتظامی استان  اظهار داشت: در سال 98 بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان در حوزه بی‌نظمی‌های  اجتماعی بر 4 حوزه تفاهم شد تا سخت‌گیری جدی صورت گیرد که نتایج خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برخورد با سگ گردانی را از مطالبات عمومی ذکر کرد و افزود: در موضوع سگ‌گردانی مکرر به پلیس امنیت تاکید شد که در این حوزه هیچگونه مسامحه‌ای صورت نگیرد که در این راستا رصد خرید و فروش سگ در فضای مجازی هم در دستور کار قرار گرفت.

حدادزاده گفت: شرب خمر و ساخت و نگهداری مشروبات الکلی از دیگر مواردی بود که در سال گذشته مورد توجه قرار گرفت که ماحصل آن کشفیات زیاد در این حوزه بود.

وی تصریح کرد: در حوزه رانندگی پر خطر طی جمع بندی با راهور مصادیق رانندگی پرخطر، علاوه بر آن چیزی که قانون به راهور اجازه داده امکان توقیف دارد مثل رانندگی با مستی، منتهی به تصادف فوتی، برخی مصادیق دیگر نیز استخراج و درجه بندی شد که در مواردی منجر به ارسال پیامک هشدار، اخذ تعهد و یا توقیف وسیله نقلیه بین 2 تا 6 ماه صورت می‌گیرد.   

سگ گردانی در خیابان؛ سگ‌هایی که همدم برخی و سلب کننده آرامش دیگران می‌شوند500 خودرو به جرم سگ گردانی در اصفهان اعمال قانون شد

دادستان یزد گفت: در راستای وظایف قانونی دادسرا در آموزش ضابطین 12 مورد آموزش در سه ماه اول سال جاری برگزار شده که نسبت به سال قبل رشد 100 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/781/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سگ گردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی

نشست معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با مدیرکل و کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی امروز در محل این اداره کل برگزار شد. 

حسین شرافتی در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارش از اهم فعالیتهای صورت گرفته در خصوص اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال گذشته به بیان برنامه ها، طرحها و فعالیتهای پیش روی این اداره کل همسو با سیاست های سازمان ملی مهاجرت در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

محمد زهدی با بیان اینکه با هرگونه حضور اتباع غیرمجاز در استان خراسان رضوی بصورت جدی برخورد خواهیم نمود، خاطر نشان ساخت: اداره کل اتباع خراسان رضوی بعنوان دبیرخانه قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز و دستگاههای امنیتی و انتظامی مرتبط نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • سنت بیل گردانی نیم ور محلات
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل