Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی سلوکانه» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهروندان با رعایت توصیه های دامپزشکی سلامت خود و خانواده خود را تضمین کنند، افزود: توصیه های بهداشتی دامپزشکی در روز عید قربان، می تواند تاثیر زیادی در جلوگیری از انتقال  بیماری‌های مشترک بین دام و انسان داشته باشد.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی انجام شده با ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور جلوگیری از ازدیاد و تجمع افراد، تمامی کشتارگاه‌های استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در روز عید قربان فعال و آماده خدمت رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست کشتارگاه های دام استان تهران را اینجا ببینید.

سلوکانه با بیان اینکه اداره کل دامپزشکی استان تهران در روز عید قربان با ۷۰ اکیپ سیار، ۲۸ اکیپ ثابت، ۷۹ نفر دامپزشک، ۶۹ نفر بازرس بهداشتی گوشت و ۱۷ ناظر شرعی آماده خدمت رسانی به هم استانی ها است، گفت: ذبح دام در منازل و معابر به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود چراکه این اقدام می‌تواند منجر به آلودگی محیط و افزایش شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام شود.

وی پیشنهاد کرد: شهروندان نذورات خود را به صورت اینترنتی و از مراکز بسته بندی تهیه کنند تا کمترین مخاطرات بهداشتی را داشته باشند.

سلوکانه یادآور شد: طبق هماهنگی با سازمان میادین شهرداری تهران نیز مقرر شد مراکز سه گانه برای عرضه بهداشتی دام در حکیمیه(منطقه ۴)، بزرگراه امام رضا (منطقه ۱۵) و بزرگراه آزادگان(منطقه ۱۸) ایجاد شود.

وی ادامه داد: شهروندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن مشترک سه مرکز شهرداری به شماره ۰۲۱۵۵۰۵۰۰۰ تماس بگیرند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران همچنین به شهروندان توصیه کرد: برای اطمینان کامل از سلامت گوشت قربانی، قبل از مصرف آن را باید به مدت ۲۴ ساعت در دمای یخچال نگهداری کرد.

سلوکانه خاطرنشان کرد: شماره تماس ۴-۴۴۷۸۷۵۴۲ پل ارتباطی برای پاسخ به سوالات احتمالی شهروندان تهرانی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تب مالت عید سعید قربان گوشت قرمز تب مالت دام و طيور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تب مالت عید سعید قربان ویروس کرونا تب مالت عید سعید قربان گوشت قرمز تب مالت دام و طيور عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پلیس تهران اعلام کرد؛: فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد.

در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

بازسازی صحنه این درگیری ۹ اردیبهشت ماه با حضور سردار عباسعلی فرمانده انتظامی تهران در محل حادثه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090335

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد