Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی رضا محمدی کرجی ران، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تعمیرات اساسی انبار‌های عمومی بندر شهید رجایی بر اساس یک برنامه زمانبندی از سال گذشته آغاز شده و چهارمین انبار ترانزیت (انبار ۲۲) پس از اتمام تعمیرات اساسی وارد چرخه فعالیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی کرجی ران ، انبارش اصولی و افزایش سطح ایمنی کالا‌ها اساسی و ترانزیتی با هدف ارائه خدمات بهتر را به عنوان مهم‌ترین مولفه‌های مورد توجه در تعمیر و نوسازی عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این انبار دارای سکوی بار انداز به مساحت حدود ۷۵۰ متر مربع بوده که با توجه به تعمیرات صورت گرفته علاوه بر شرایط عادی؛ امکان تخلیه و بارگیری کالا از طریق این سکو‌ها نیز با سهولت انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید؛

ترخیص ۶۵ هزار تن جو انبار شده در بندر شهید رجائی/عمر برخی کالا‌های انبار شده به ۶ ماه می‌رسد

محمدی کرجی ران، اصلاح سیستم اطفا حریق و اتصال به شبکه اطفاء حریق بندر، تعویض قطعات آسیب دیده سوله، ساماندهی و تعویض سیستم فاضلاب متناسب با شبکه فاضلاب بندر و اجرای رنگ نمای سوله را از اقدامات انجام شده در راستای نوسازی این انبار عنوان کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه نوسازی پنجمین انبار نیز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان شهریور امسال یک باب انبار دیگر نیز به اتمام می‌رسد.

او یکی از اقدامات صورت گرفته در تعویض سقف انبار‌ها را استفاده از پوشش ساندویچ پانل با آلیاژ آلوزینگ و فوم پر کننده بجای عایق پشم و شیشه عنوان کرد و گفت: برای کاهش و صرفه جویی در مصرف برق با استفاده از نورگیر‌های شفاف پلی کربنات به مساحت حدود ۸۰۰ متر مربع در پوشش سقف تأمین نور؛ از این طریق میزان قابل توجهی از نور مورد نیاز انبار‌ها در روز تامین می‌شود.

بندر شهید رجایی با ۱۹ باب انبار با احتساب یک باب انبار هانگارد حجم قابل توجهی از انبارش کالا‌های اساسی و ترانزیتی کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای خبر/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنادر و دریانوردی بندر شهید رجایی شهید رجایی بندر شهید انبار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، گفت: مبلغ لازم امسال برای منابع ارزی دارو و کالاهای اساسی و همچنین، آیین‌نامه مهارت‌محور شدن آموزش و پرورش، در هیئت وزیران تصویب شد.

سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز اظهار داشت: بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی تا سال ۱۴۰۲، صفر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی