Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی فوتسال ایران شهریور امسال به مسابقات جام جهانی لیتوانی اعزام می‌شود و پس از آن تا مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا که فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، تورنمنت رسمی دیگری ندارد.

به جز جام جهانی، تا پایان سال ۲۰۲۱ دو «فیفادی» دیگر در فوتسال باقی مانده است؛ یکی از ۲۳ تا ۲۶ آبان و دیگری از ۲۲ آذر تا ۱ دی ۱۴۰۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تیم ملی فوتسال ایران این فرصت را دارد که قبل از حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا، دیدارهایی تدارکاتی را پیش بینی کند و از فیفادی بهترین استفاده را ببرد.

در حال حاضر گفته می‌شود در فیفادی آبان، تیم ملی ایران توافقاتی با ایتالیا داشته و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ایتالیا خواهد رفت. البته این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

در فیفادی آذر که مدت زمان بیشتری دارد و ۱۰ روزه است، هنوز مسابقه‌ای برای تیم ملی برنامه ریزی نشده است.

در دو، سه سال اخیر بسیاری از کارشناسان بر ضرورت جوانگرایی در تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرده‌اند و به نظر می‌رسد این پروسه بعد از جام جهانی لیتوانی آغاز شود.

به این ترتیب استفاده از فیفادی ها برای انجام بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بین المللی و محک زدن بازیکنان جوان بهترین فرصت است که انتظار می‌رود کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال به راحتی از کنار آن عبور نکند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد.

به گزارش تسنیم، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه‌های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند