Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:44:22 GMT

توجه به ورزش همگانی پایه توسعه ورزش در کشور باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۸۷۸۷

توجه به ورزش همگانی پایه توسعه ورزش در کشور باشد

گروه استان‌ها - رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه زمینه ترویج ورزش در میان تمام گروه‌های سنی در کشور فراهم شود، گفت: توجه به ورزش همگانی پایه توسعه ورزش در کشور باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یزد ، محمدصالح جوکار در دیدار با هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد با تاکید بر ضرورت توجه به توسعه ورزش‌های همگانی در استان و کشور اظهار داشت: در سیاست‌های بالادستی توجه به ورزش همگانی به صورت ویژه‌ای وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: البته نسبت به ورزش‌های انفرادی و قهرمانی هم تاکید ویژه‌ای وجود دارد اما پایه و اساس کار ورزش در کشور باید بر ورزش همگانی باشد تا جامعه‌ای سالم و پویا داشته باشیم و در کنار آن نهایت حمایت از ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانی هم صورت گیرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی به مباحث مطرح شده در نشست اشاره کرد و گفت: برنامه‌های اجرا شده توسط هیئت ورزش‌های همگانی در استان یزد برنامه‌هایی خوب و قابل تقدیر است و باید روند رو به رشدی به خود بگیرد.

جوکار افزود: یکی از ویژگی‌های برنامه‌های ورزش همگانی، نقش فرهنگ در این برنامه‌هاست و صرفا نگاه به این برنامه‌ها ورزشی نیست بلکه ورزش بستری برای ترویج مباحث فرهنگی شده و این نکته بسیار مثبتی است که در برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی یزد است.

آخوندی: مدیریت شهری باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کند/ توسعه ورزش همگانی از وظایف اصلی شورا استجهانگیری: ورزش از واجبات و ضروریات زندگی مردم است/ وزارت ورزش به توسعه ورزش همگانی ورود کندتاکید هیئت رئیسه ورزش همگانی بر هم‌افزایی دستگاه‌ها برای تامین سلامت مردم

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه در کمتر برنامه ورزشی سایر هیئت‌ها می‌توان مباحث فرهنگی به میزان ورزش همگانی مشاهده کرد افزود: در راستای تقویت ورزش همگانی تاکیدات ویژه ای داریم و در برنامه هفتم توسعه هم به این موضوع توجه شده است.

وی افزود: متاسفانه با وجود چنین تاکیدات ویژه‌ای در سطح عالی کشور، در سطوح پایین‌تر قدری مشکلات و نقاط ضعف وجود دارد و باید زمینه رفع آن‌ها به وجود آید.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ورزش باید برای تمام سنین در جامعه ترویج شود گفت: برنامه‌های هیئت‌های ورزش‌های همگانی در سراسر کشور باید برای ورزش گروه‌های سنی مختلف طرح‌ریزی شود.

انتهای پیام/781/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش های همگانی ورزش همگانی توسعه ورزش استان یزد برنامه ها ویژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار دو تیم آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در لیگ دسته دوم جوانان تهران با اتفاقات عجیبی همراه بود و بعد از اعلام آفساید در دقیقه ۹۰ مسابقه، عده‌ای به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و این چنین او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در ادامه می‌توانید ویدئویی در این باره را مشاهده کنید.

کد خبر 847411 منبع: ورزش سه برچسب‌ها داوری فوتبال ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • همایش پیاده روی در یاسوج