Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@15:23:19 GMT

«هفت‌ گنج» بانک صادرات برندگان خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۸۹۵۸

مراسم قرعه‌کشی برندگان طرح «هفت‌گنج» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران برگزار و نام ٢٨ برنده خوش‌شانس جوایز متنوع این طرح اعلام شد.

به گزارش پول نیوز، اسامی ٢٨ برنده ٨ میلیارد ریال جوایز ارزنده طرح هفت‌گنج باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران شامل کمک هزینه‌های خرید مسکن، خودرو، لوازم منزل، گردشگری، لپ‌تاپ، دوچرخه و گوشی تلفن همراه با حضور مسئولان بانک اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس طرح «هفت‌گنج» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران که از ٢٠ اسفند ٩٩ تا ٢٠ خرداد ١٤٠٠ برگزار شد، تمامی دارندگان کارت‌های نظام بانکی کشور با دریافت خدمات بانکی همچون «برداشت و انتقال وجه»، «پرداخت قبض»، «خرید شارژ» و «مانده‌گیری از حساب» از پنج هزار و ٢٠٠ خودپرداز بانک صادرات ایران، ضمن داشتن فرصت برنده شدن تصادفی جوایز نقدی ٥٠٠ هزار ریالی، یک میلیون ریالی و یک میلیون و ٥٠٠ هزار ریالی، در پایان دوره سه ماهه با کسب امتیاز، از هفت نوع جایزه ارزشمند به ارزش ٨ میلیارد ریال در قالب جشنواره خودپرداز بانک صادرات ایران طرح «هفت‌گنج» برخوردار شدند.

یک «کمک هزینه دو میلیارد ریالی خرید منزل مسکونی»، دو «کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید اتومبیل»، سه «کمک هزینه ٥٠٠ میلیون ریالی خرید لوازم منزل»، چهار «کمک هزینه ٢٥٠ میلیون ریالی گردشگری»، پنج «کمک هزینه ١٠٠ میلیون ریالی خرید لپ تاپ»، شش «کمک هزینه ١٠٠ میلیون ریالی خرید دوچرخه» و هفت «کمک هزینه ٢٠ میلیون ریالی خرید گوشی تلفن همراه»، مجموعاً ٢٨ فقره جایزه ارزشمند به ارزش نزدیک به ٨ میلیارد ریال را تشکیل می‌دهند که به بخش امتیازی (روش تراکنش‌محور بر اساس امتیازات کسب شده و به صورت قرعه‌کشی) طرح هفت گنج بانک صادرات ایران در اولین دوره برگزاری آن اختصاص داشته است.


 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صادرات گردشگری پول نیوز لوازم خانگی خدمات بانکی بانک صادرات ایران میلیون ریالی خرید کمک هزینه هفت گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات دومین محموله ریلی افغانستان به ترکیه

بخت‌الرحمان شرافت، رئیس اداره راه‌آهن افغانستان با انتشار پیامی در «ایکس» از آمادگی دومین محموله ریلی افغانستان برای حرکت به سمت ترکیه از مسیر ایران خبر داد.

شرافت در این پیام نوشت: قطار دوم نیز آماده حرکت از افغانستان به سمت ترکیه است، راه آهن افغانستان نسبت به دنیای متصل و امکانات حمل و نقل سریع متعهد است. ما نه تنها کالاها را انتقال می‌دهیم، بلکه قلب‌ها را نیز به هم متصل می‌کنیم.

رئیس اداره راه‌آهن افغانستان جزئیاتی درباره میزان و کالای صادراتی ارائه نکرده است.

حدود دو هفته پیش نخستین صادرات ریلی افغانستان به ترکیه شامل ۱۱۰۰ تن سنگ معدنی از طریق راه‌آهن «روزنک» و مسیر ریلی ایران به این کشور فرستاده شد.

این محموله صادراتی شامل سنگ معدنی «تالک» بود که به شهر «مرسین» ترکیه صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • صادرات دومین محموله ریلی افغانستان به ترکیه
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است