Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:43:00 GMT

مشارکت ۱۳ هزار نفری مردم همدان در پویش «آجر به آجر»

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۸۹۶۳

مشارکت ۱۳ هزار نفری مردم همدان در پویش «آجر به آجر»

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدحسین مرادی ظهر امروز در مراسم تقدیر از مدیران فعال آموزش و پرورش استان در اجرای پویش‌های طرح ملی «آجر به آجر»، از مشارکت ۱۳ هزار نفری مردم در این پویش خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه همدان در اجرای  این پویش در بین استان‌های برتر کشور جای گرفته است‌.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ هزار نفر در نقاط مختلف استان در این طرح مشارکت داشته‌اند گفت: هر کدام از واحدهای صنعتی می‌توانند در ساخت مدارس این پویش یاری‌رسان ما باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به مدیران برتر طرح پویش آجر به آجر در استان همدان افزود: مدیر ناحیه ۲ آموزش و پرورش همدان، قروه درگزین، اسدآباد، تویسرکان، لالجین و قهاوند عملکرد بسیار خوبی داشتند که قدردان هستیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی پاسخگوی هزینه‌های جاری ساخت و تجهیز مدارس نیست عنوان کرد: مشارکت مردم، کمک‌های خیرین، تعامل سازنده با سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی تاحدودی این چالش را رفع کرده است.

مرادی در پایان بیان کرد: طرح آجر به آجر حاصل تفکر توسعه‌گرایی سازمان نوسازی مدارس، با محوریت ایجاد آگاهی و مشارکت عموم مردم در موضوع مدرسه‌سازی است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان پویش آجر به آجر محمدحسین مرادی مدیرکل نوسازی همدان آجر به آجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است