Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@12:57:34 GMT

واکنش فن‌دایک به ادعای رهبری شورش: حقیقت ندارد!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۹۰۲۳

واکنش فن‌دایک به ادعای رهبری شورش: حقیقت ندارد!

ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول، این ادعا که او عامل اصلی مخالفت با سپردن هدایت تیم ملی هلند به لویس فن‌خال است را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از استعفای فرانک دی بوئر از هدایت تیم ملی هلند، که مسئولیت کامل حذف ناامیدکننده این تیم در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 برابر جمهوری چک را برعهده گرفت، هلند در حال حاضر به دنبال یک سرمربی جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن‌خال پیش از این در دو دوره هدایت نارنجی ها را بر عهده داشته و اکنون نیز مهمترین گزینه برای جانشینی دی بوئر در این پست است. اما روزنامه میرر در روزهای گذشته گزارشی را در این باره به چاپ رساند و ادعا کرد که فن دایک و چندین بازیکن دیگر تیم ملی هلند با یکدیگر همدست شده اند تا نگذارند فن خال به تیم ملی بیاید.

 

 

ویرژیل فن دایک اما ادعا این رسانه را رد کرده و می گوید او رهبری شورش بر علیه فن خال را بر عهده ندارد و این ادعا کاملا نادرست است.

 

در گزارش میرر آمده است که فن دایک و هم‌دستانش می‌خواهند که هنکه تن کاته، دستیار سابق مربی چلسی، هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد اما فدراسیون فوتبال هلند قصد دارد تا فن خال را که فقط چند هفته تا 70 سالگی فاصله دارد، مجاب کند که از بازنشستگی درآمده و هدایت نارنجی ها را در دست بگیرد.

 

 

فن دایک در توییتر خود به این اتهام پاسخ داد و نوشت: "این داستان کاملا نادرست است. هرگز اینقدر برای خبرنگاران مهم نبوده که به نقل حقیقت بپردازند و از خودشان داستان درنیاورند. شرم بر تو آقای مولوک."

 

فن‌خال از زمانی که در سال 2016 از منچستریونایتد اخراج شد بیکار بوده و در سال 2019 بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرده است.

این مربی با تجربه هلندی دورانی بسیار پرافتخار و موفق را در طول 25 سال مربیگری خود در تیم هایی مثل آژاکس، بارسلونا و بایرن مونیخ تجربه کرد و در این مدت به قهرمانی در چمپیونزلیگ، دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در بوندسلیگا رسید.

او در طول دو دوره مختلف جمعا به مدت چهار سال هدایت تیم ملی هلند را بر عهده داشت و در جام جهانی 2014 آنها را به رده سوم رساند.

گزارش شده که فن خال به محض اینکه چند مشکل مالیاتی که در این بین وجود دارد برطرف شود، بار دیگر سکان هدایت نارنجی ها را در دست خواهد گرفت.

 

 

فن دایک اولین بازی خود برای تیم ملی هلند را در سال 2015 انجام داد و از آن زمان 38 بار برای این تیم به میدان رفته و چهار گل به ثمر رسانده است.

مدافع میانی لیورپول در فینال لیگ ملت ها در سال 2019، که آنها به پرتغال باختند، کاپیتان کشور خود بود، اما نتوانست در مسابقات قهرمانی اروپا در این تابستان حاضر شود.

فن دایک به جای پیوستن به تیم دی بوئر، تصمیم گرفت که بر بهبودی خود پس از عمل جراحی زانو تمرکز کند، تا برای شروع بازی های لیورپول در فصل 22-2021 آماده باشد.

 

لیورپول ویرجیل فن دایک لوئیس فن خال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول ویرجیل فن دایک لوئیس فن خال هدایت تیم ملی تیم ملی هلند بر عهده فن دایک فن خال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است، گفت: امروز جامعه کار و کارگری عرصه جهاد فی سبیل‌الله است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۱ اردیبهشت‌ماه در همایش «خدا قوت کارگر» ضمن تبریک روز کارگز، اظهار کرد: مشکلات، بایدها و نبایدهای کارگران در جلسات و محافل مختلف بسیار بیان شده اما پیش از اینکه بایدهای کارگری وجود داشته باشد بایدهای اخلاقی و ایمانی کار وکارگر مهم است.

وی با بیان اینکه کارفرما نباید در برابر کارگر تکبر به خرج دهد، افزود: باید تواضع و رعایت حقوق کار از همه جهات مدنظر قرار گیرد در حقیقت رعایت اخلاق برای همگان مهم است، از طرفی باید کارگر نسبت به کارفرما سلم داشته باشد.

نکونام در ادامه با اشاره به اینکه امروز همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است، تصریح کرد: جامعه کار و کارگری عرصه جهاد فی سبیل‌الله است، باید بدانیم که کشور را به سمت ظهور پیش می‌بریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به حوادث جهان که حوادثی نو است، بیان کرد: مسائلی که یکی پس از دیگری خود را نشان می‌دهد تا به آرمان‌های انقلاب و ظهور ختم شود و آنچه امروز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا شاهدیم نشان از این است که نگاه سیاسی در آنجا حاکم شده است و در حقیقت می‌توان گفت معارف اسلام و انقلاب اسلامی در آنجا نیز نفوذ کرده در حالی که دانشجویان آن دانشگاه‌ها سیاسی نیستند.

وی ادامه داد: آنچه امام راحل در ۴۵ سال پیش پایه‌گذاری کردند آرام آرام پیش رفته و صادر شده است، یعنی امروز بعد از ۴۵ سال انقلاب اسلامی در دل دشمن‌ترین دشمنان انقلاب در آمریکا صادر شده که این از دستاوردهای انقلاب است.

نکونام بیان کرد: لازم است عرصه کارگری و کارفرمایی مجاهدانه و در عرصه جهاد در راستای رضایت پروردگار تلاش کنند، در حقیقت با جهاد و مجاهدت آخرت خود را آباد می‌کنند.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • روسیه «واگنر» را بازسازی کرد تا از تکرار شورش آن جلوگیری کند
  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • تاثیرات سلوکیان بر خاورمیانه: از تاثیر بر هنر و فلسفه تا مواجهه با شورش یهودیان