Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@14:54:38 GMT

مجوز احداث نخستین شهرک صنفی بهارستان صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۹۱۲۸

مجوز احداث نخستین شهرک صنفی بهارستان صادر شد

شهردار صالحیه شهرستان بهارستان با بیان اینکه مجوز ساخت نخستین شهرک صنعتی این شهرستان صادر شده است، گفت: کار احداث این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار به زودی آغاز می شود.

به گزارش ایمنا، محمد آگاهی‌مند در این باره اظهار کرد: ایجاد شهرک‌های صنفی یکی از ظرفیت‌های مطلوب برای سرمایه‌گذاری است و توسعه این گونه شهرک‌ها به رونق تولید و اشتغال کمک شایانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای این طرح را انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم به خارج از شهر عنوان کرد و افزود: این شهرک صنفی در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار برای استقرار ۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی ساخته می‌شود.

شهردار صالحیه ادامه داد: این نخستین شهرک صنعتی شهرستان بهارستان در شهر ۷۰ هزار نفری است و این شهرک صنفی، تولیدی و خدماتی علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، موجب رونق کسب کار در منطقه می‌شود.

وی اظهار کرد: توافقات لازم و مجوز تأسیس این شهرک صنعتی از سوی سازمان صمت صادر شده است و به زودی کار احداث مشارکتی آن با ۶۵ درصد سهم شهرداری و ۳۵ درصد بخش خصوصی شروع می‌شود.

آگاهی‌مند گفت: شهرداری صالحیه در هفته دولت پروژه‌ای مهمی از جمله بهره برداری از فضاهای ورزشی، سوله بحران و تکمیل آرامستان این شهر را در دستور کار دارد.

منبع: ایرنا کد خبر 508068

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استان تهران شهرک صنعتی شهرداری بهارستان واحدهای صنفی شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی